Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når søkte dere og hvor lang tid tok det før dere fikk penger og svarbrev?

Jeg søkte sist tirsdag 28.04 da jeg var 6 fullgåtte måneder

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan søke fra uke 26, står det på Nav sine sider. Behandlingstid varierer, men du må i alle fal regne 3 uker. Noen her inne har fått pengene på 1-2 uker, andre har ventet 4-5 uker. De som har ventet lenge er ofte de som har sendt den inn for tidlig. De kan ikke behandle søknaden om den kommer inn før uke 26. I Bergen sa de 3 ukers behandlingstid måtte en regne med, om søknaden var fint.

Skrevet

Jeg skjønner ikke poenget med slike spørsmål.. Hver sak er unik og selv om 3 andre har fått penger fort betyr ikke det at du vil få det.. Forskjellige kontorer har forskjellig behandlingstid, og det lureste du gjør er å snakke med ditt nav kontor ang hvor lang tid behandlingen vil ta og når du kan regne med utbetaling...

Skrevet

går jo ikke ann å komme gjennom til nav i denne komunnen.. har prøvd å sent mail å ringt men uten hell..

 

Her var de veldig strenge på at du ikke fikk søke før 6 fullgåtte mnd..prøvde å sende inn tidligere men fikk det i retur

Skrevet

Jeg søkte i uke 28, og fra jeg postet brevet til pengene var inne tok det 7 dager;) Nav Sagene i Oslo.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...