Fruktvann Skrevet 6. mai 2009 #1 Skrevet 6. mai 2009 Har hatt harde og langvarige kynnere siden uke 21, og ble sykmeldt 100% i uke 29 på grunn av dette. Først i uke 30 slo det meg å prøve svømming i varmt basseng for å roe dem ned - og det funka! Går nå på Bøler bad i Oslo (32 graders vann) 1-2 ganger per uke og flyter rundt i varmen. Før kunne jeg ligge med konstante kynnere i 3 timer (spesielt etter arbeidsdager), nå er det bare små tullekynnere hvis jeg går eller står for lenge. Og det er stor forbedring. Skulle tro at kynnerne øker utover i 3. semester, men er nå i uke 34+3 og har ikke hatt så rolig livmor på mange måneder Andre som har erfaringer med dette?
2jenter-og nr3 jente*Har født Skrevet 6. mai 2009 #2 Skrevet 6. mai 2009 Jeg har ikke vært i svømmebasseng og prøvd. Men det som funker for meg er rett og slett og legge seg i varmt vann i badekaret. Da roer de verste kynnerene seg betraktelig. Sånn jeg har sjekket om jeg faktisk har hatt rier de andre 2 fødslene eller om det kun har vært kynnere. For kynnerene forsvinner som sagt når jeg ligger i varmt vann og slapper av, mens riene er akkurat like varmt vann eller ikke. Var rett før jeg hoppet oppi badekaret i natt fordi jeg holdt på å bli gaaaaaaaaaal av kynnere.... sannelig det jeg skal prøve på i natt om det blir like ille. Har ikke testet det ut dette sv.skapet av en eller annen grunn. Men nå skal det jammen meg tas i bruk for jeg hater disse plagsomme kynnerene....
Anita*født* Skrevet 6. mai 2009 #3 Skrevet 6. mai 2009 Siden Bøler bad er min nabo bør jeg kanskje gå dit slappa av i varmt vann da=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå