Gå til innhold

Noen som hadde prøvd 30 days her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan har dette fungert for dere? Så en som hadde skrevet innlegg her tidligere, og var veldig fornøyd. Det er visst en rensekur.

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Hellu!

Tanta mi har brukt det, sammen med et helt nytt kosthold, rockering 20 minutter hver dag, og 1 mil i kjapt gange hver dag... hun har gått ned 10 kg, men jeg tror ikke det har så mye med pillene å gjøre altså :o)

Jeg prøvde de når jeg gikk på ketolyse, men de fucka opp ketosen min....

Skrevet

Hei :)

Men siden hun går sååå mye og rocker, så er det gjerne det som gjør det ;)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Ja, ikke sant...

jeg har mista trua på piller... ikke engang reductil hjalp meg :( Men jeg skal være flink å spise sunt idag da :D hvor mye har du tenkt å gå ned forresten? (har jeg spurt om det?)

Skrevet

Jeg vil ned ca 10 kg :) Slik at jeg føler meg litt mer vel..

Jeg føler jeg ikke er så flink som jeg burde være.

Burde trent mye mer. Men er så vanskelig å få til når jeg er alene og jobber så masse..

Derfor trenger jeg en "kickstart" hehe..

Hadde vært greit å gå ned litt til sydentur i juli ;)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Ja, men da går vi ned 10 kg hver da :) Deal? :o)

Ah, du er alene-alene, bor ikke med kjærsten? Da kan det være litt vrient ja.. føler ikke tida strekker til her heller. Gubben er ikke hjemme før 17tida, og det er helst da jeg skal være på treninga siden jeg trener med ei venninde...

Jeg har til slutten av august på meg da, da skal vi til egypt ;P

Skrevet

Ja, du og skal ned 10 kg? Da blir jeg veldig fornøyd hvertfall :)

Bor ikke med kjæresten nei, ikke ennå hvertfall ;)

Ja, liker best trening rett etter jobb, slik at jeg har kvelden til avslapping ;)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Japp! Jeg må ned 10 kg til... men kroppen vil liksom ikke mer... :S Men jeg skal! Skal lage meg en snaddersalat nå strax, som jeg skal spise av idag når jeg blir sulten :)

Ikke sant! Hvilken idiot er det som gidder å trene på kveldstid da? Er jo så mye gøy på tv! :D

Skrevet

Som motivasjon til dere;

Jeg pratet med søstra mi i går og hun hadde registrert seg på en nettside hvor man setter seg et mål om å gå ned så og så mye i vekt. MEN, det fine er at man må følge opp og logge seg inn på den siden visse tider. F.eks. man må inn på siden i løpet av torsdagen. Hvis man ikke går ned nok i vekt eller logger seg inn så kan man bestemme et beløp som skal trekkes fra bankkortet ditt. Og beløpet kan du bestemme hvem som skal få. F.eks. veldedighet eller en person du kjenner. Fra hennes konto trekkes det 10 dollar hver gang hun ikke logger inn og da har hun registrert at jeg skal få pengene. (eller rettere sagt, hun vil dattera mi skal få pengene inn på en sparekonto). Hvis hun ikke logger inn i det hele tatt alle de gangene så blir det til sammen 1800 kr jeg får. Syns dette var et bra konsept og motiverende :)

Må bare finne ut hva den siden het.

Skrevet

Det hørtes spennende ut da :)

Palmesus: Vet, er altfor mye bra på tv om kveldene. Kan ikke svette i et treningsstudio da. Kanskje tingen er å kjøpe seg en treningsmaskin og ha hjemme foran tv.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Hehe, godt konsept men neppe noe jeg har råd til ;)

Har alt gått ned et helt menneske, så det er ikke motivasjonen det er noe i veien med, men kroppen ;o)

Skrevet

Oi, så flink du er da :) Har du det? Da har du all grunn til å være stolt :)

Det er jo helt utrolig.

Hva har du gjort for å gå ned så mye?

Merker forbrenningen min er gått ned siden jeg fylte 25 :(

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jeg har trimsykkel og rockering! Bruker ingen av delene.... hahahaha :o) Men i går var jeg å trente styrke på studio, godt! (om du ser bort fra at ryggen er ødelagt idag)

Jeg vil sykle ute, i friskluft.. men vi finner ikke nøkkelen til låsen.. hahaha

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Vel, et lite menneske hvertfall :o) 50 kg.. men fortsatt 10 igjen, og dem stiter GODT!!!!! Forbrenningen min har aldri vært på topp.... :(

Laaang historie, som ikke egner seg her ;)

Skrevet

Åh hørtes deilig ut å sykle i frisk luft.. Det hadde vært noe nå. Hadde det ikke vært for at jeg ikke hadde sykkel og at jeg var på jobb :P

Men ønsker meg faktisk ellipsemaskin til å ha foran tvn ;)

Skrevet

Jeg er stolt av deg :) Såå flink ;)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Elipsemaskin er knall! Men jeg har prøvd svigerinna mi sin, det er sånn hjemme-sak, som var dyr nok, men den var ikke noe god! Den de har på trimmen her borte er knalle saker! Forbrenner masse! Jeg har ikke plass til sånt i stua mi, ellers skulle jeg investert i en!

Skrevet

Gu, så flink du har vært! Du burde i alle fall være kjemepestolt av deg selv:)

Hvor lang tid brukte du på å slanke deg så mye da?

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Takk!

Takk for det, heldige eier :o)

Hm, jeg begynte å rase ned i vekt våren 2006, og gikk ned 30 kg på 6 mnd. Vinteren 2006 ble jeg gravid, og fødte september 2007... (gikk jo opp i sv,skapet selvfølgelig) Kvitta meg med 23 kg på 6 mnd igjen fra november 07-mai 08

Skrevet

For en vilje du må ha:)

Har en venn som er svært overvektig, og har fått beskjed av legen om at nå måtte det stoppe. Hva var det han sa, tror han hadde nesten 100 kg som skal bort. Så han er her hver morgen sammen med meg og trener en time før dagen begynner. I tillegg så har han begynt å lese om Ketolyse (?) og skulle prøve å starte på det:)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Det var ikke vilja som tok de 30 første kiloene da, men de siste var vilja sin skyld :o)

Det var ketolyse jeg gikk på når jeg gikk ned 23 kg, og det fungerer helt supert altså!! :) Så det burde han virkelig prøve :o) Så fint at dere trener sammen da, det er ikke noe som er mer drepen enn å trene alene....

Skrevet

Ketolyse hørtes bra ut :) Men siden jeg ikke spiser kjøtt er nok ikke dette noe for meg dessverre..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...