Gå til innhold

Vogn til en på 3,5 år..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, vi skal til syden i juni og trenger tips til vogn som kan passe til en på 3,5 år.

Han bruker ikke vogn til daglig, men hadde ikke tenkt til å sitte inne på hotellrommet hele kvelden fordi han sovner bare det går et kvarter over leggetid...

None som har noen tips?? Begynner å bli litt desperat nå¨.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heia!

Vi var i Spania med vår sønn for et par år siden, og da var han akkurat fylt 4 år gammel. Han har alltid vært veldig normal i lengde & vekt, så jeg vil tippe han var et sted rett rundt 105cm da.

Vi brukte bare den vanlige, sammenleggbare "trilla" som vi alltid har brukt - det gikk kjempefint. Ikke en sånn bitteliten "paraplytrille", men som sagt sammenleggbar (blir flat) så det gikk greit å sende den med flyet.

Han sov godt i den utpå kveldene han, så vi kunne gå ute og kose oss som vi ville. Vel subba beina NESTEN i bakken, men det holdt akkurat! He-he!

Så hvis ikke gutten deres er veldig lang for alderen, så vil jeg tro at du kan bruke en helt vanlig, sammenleggbar "citytrille" til ham.

God tur!!

:-)

Skrevet

Carena har jo flere billige triller som en kan legge ryggen langt ned på og som har plass til litt shopping-poser =)

Jeg har carena sprint. Den er vid og god, jeg har masse brukt den til begge mine. Storesøster var 3 1/2 år og lillebror var ca 1 1/2 år. Og de satt i tog. Storesøster bak, satt på ryggen som var lagt helt ned, og lillebror satt mellom bena hennes =)

Men den er jo litt stor også da. Det er det eneste som et dumt med den vogna.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...