tvkrus Skrevet 6. mai 2009 #1 Skrevet 6. mai 2009 Har sett etter sko til lillemann han trenger til bursdagen sin 17mai. Hadde Kavat til jentene å likte de,men nå finner jeg ingen som har de. Jeg bor sørfor Trondheim Jeg tenker på san litt høye "støvler" i skin.
Mrs. Bouquet Skrevet 6. mai 2009 #2 Skrevet 6. mai 2009 "Hvilken butikk" (Sorry, men jeg er plagsomt opphengt i at hvem ikke brukes om objekter) De har Kavat på www.brandos.no om du kunne tenke deg å handle på nettet.
tvkrus Skrevet 6. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 6. mai 2009 Er ordblind og ingen lærere ville hjelpe meg ..... påsto jeg ikke gadd å følge med ......... så drefor kan jeg ikke skrive riktig .... Nå prøve da ikke vet størelsen hans.
melkekua™ Skrevet 6. mai 2009 #5 Skrevet 6. mai 2009 Har jeg ikke sett kavat på Coop OBS da? Hmmm....eller var det kun vintersko.
Mrs. Bouquet Skrevet 6. mai 2009 #6 Skrevet 6. mai 2009 Om du ikke finner Kavat noen andre steder i nærheten, så har Brandos gratis frakt og retur, så det koster deg ikke noe å få et par sko hjem for å prøve.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå