Anonym bruker Skrevet 6. mai 2009 #1 Skrevet 6. mai 2009 å skrive til han som nettopp har gjort det slutt med henne: Fy faen, du er bare så jævli hardt stygg ass. du svarer aldri på noen ting. Jeg angrer meg no så jævli på at jeg ble sammen med deg. jeg kommer til å legge ut masse rykter om deg, du svarer meg aldri, det er som jeg ikke betyr noe liksom. takk for alt, alt jeg har gjort er å prøve å være den beste for deg, men det er visst ikke nok det.det jeg vil nå er å dø, jeg hater meg selv. fint for deg hvis du og hater meg. kan hende du ikke ser meg mer. skal aldri ødelegge noe for deg igjen. er dette virkelig normal sjargong, eller er denne litt på kanten og litt ekstrem?
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2009 #2 Skrevet 6. mai 2009 De er ganske ekstreme og intense i tenårene, og jenter kommer der ofte før guttene;) Det er jo ikke artig å lese slikt, men det er sjelden full mening bak ordene. Mer frustrasjon, enn ment å handle på, om du forstår. Som du ser; der er både at hun er forbannet på ham, vil sette ut rykter. men også at hun aldri skal ødelegge for ham igjen. Litt dobbelt, kanskje? Ikke det verste jeg har sett, og jeg har tenåringsgutt her. Han er verre til og med overfor meg;)
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2009 #3 Skrevet 6. mai 2009 For det første så er jo ikke en 11 åring tenåring....jeg har selv en gutt som blir 11 og hadde de sendt slike brev til hverandre hadde jeg reagert. Syntes dette var helt på kanten og jeg hadde sjekket nærmere om det var slik de fleste gjorde. Jeg blir nesten sjokkert. En ting er å sende et slikt brev når det blir slutt.... trodde ikke barna hadde så seriøse forhold at det er nødvendig for det første. For det andre hadde jeg aldri godtatt slikt ordforråd eller oppførsel.
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2009 #4 Skrevet 6. mai 2009 Jeg tolker det ikke som om hun svarer dobbelt...(...jeg kommer til å legge ut masse rykter om deg/....skal aldri ødelegge noe for deg igjen...) hun skriver jo tydelig at hun ikke skal ødelegge noe igjen for det kan hende han aldri kommer til å se henne igjen, fordi hun ønsker å dø. Syntes det blir mer som en trussel at hun ønsker å ta livet sitt. jeg hadde seriøst blitt bekymret om dette hadde vært min datter. Greit at de kanskje overdramatiserer i den alderen men selvmord er ikke noe å spøke eller true med. Detter er ikke noen normal sjargong...den er svært på kanten og VELDIG ekstrem. Om det bare er alderen som hun ene her sier så hadde jeg tatt en alvorsprat med datteren min og sagt jeg hverken godtar slik oppførsel eller ordbruk!!!
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2009 #5 Skrevet 6. mai 2009 Ikke normalt i det hele tatt. En skikkelig dramaqueen her... + et grusomt språk. Hvilket miljø er hun i. Er hun med eldre enn henne selv? Jeg hadde fulgt med denne jenta, ja. Høres ikke bra ut i det hele tatt.
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2009 #6 Skrevet 6. mai 2009 Har også en 11 åring hjemme, og et slik språkbruk ville hun ALDRI brukt!! Selvsagt kan det hende hun snakker litt annerledes med sine venner enn hjemme, men et slikt språk som du beskriver der ville hun ALDRI brukt!! Hun er knapt nok begynt å se på gutter...
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2009 #8 Skrevet 6. mai 2009 det var det jeg trodde, dette gjelder min stedatter, og jeg mener hun ikke blir fulgt godt nok opp, og det ser ut til at dere er enig med meg. har tatt det opp med far, og han skal ta dette videre med mor. Jeg synes det er helt horribelt. Godt å se at det ikke bare er jeg som reagerer på dette. Hun er med jevnaldrende, og gutten er en i klassen hennes. Hun er veldig mye sint, og sur, spydig og frekk. Dette gjenspeiler bare hennes væremåte. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå