Gå til innhold

er det bekkenløsning? Noen med erfaring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hr kjent vondt i symfysebeinet, det foran under navlen, tror det heter det. Leste at det skulle hjlpe å gå i ulent terreng og gikk igang. I går fikk jeg enda mer vondt, en sveiende smerte som vedvarer når jeg sitter, reiser meg og skal snu meg i senga of selfølgelig når jeg går... Er så lei meg og håper at noen kan gi meg noen råd.

Er hjemme fra jobb i dag, har en fysisk jobb og skal til jordmor i morgen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan nok høres ut som starten på en bekkenløsning. Få en henvisning til fysioterapeut, der får du mange tips til hvordan du skal bevege deg for at det ikke skal gjøre så vondt. Jeg klarer ikke å gå i ulendt terreng, det syns jeg bare gjør ting værre. Men jeg er ute og rusler litt hver dag og det syns jeg hjelper. Du har krav på tilrettelegging på jobb så ta det opp med sjefen din.

Skrevet

Takk for tips.

Sjefen tilrettelegger med glede, det er jeg sikker på:)

Tror jeg skal prøve å rusle meg en tur som du sier, vil jo absolutt holde meg sånn noenlunde i form.

Håper og håper likevel på at det er forbigående for dette kjennes ikke godt. Har to barn fra før og har ikke hatt antydning til disse smertene før.

Skrevet

Kom deg til kiropraktor og sjekk først om det er en bekkenlåsning. Jeg ble kvitt akkurat de plagene du nevner og har ikke kjent noenting til dem siden februar :o)

Skrevet

Og det var ikke bekkenløsning? Håper du har rett! skal ringe med det samme:)

Skrevet

Legen mente det kunne være bekkenløsning, og alle her inne mente det kunne være det... Men to trykk fra kiropraktor, og så konstaterte han bekkenlåsning. 4 behandlinger og det var borte! Fantastisk :o)

Skrevet

Dette var gode nyheter! Tusen takk for det. Kiropraktor neste!

Skrevet

Forsiktig med å gå hvis det gjør vondt. Av min fysioterapeut fikk jeg lov til å gå turer på 20 min MAX. Hun sa jeg kunne gå i 10 minutter og snu. Jeg har en tendens til å gå til det gjør vondt, men så må jeg jo hjem igjen.

Skrevet

Min bekkenløsning da jeg gikk med datteren min føltest som om noen hadde sparket meg i skrittet med klogger på....Rasende festlig. Jeg håper du får god behandling og blir bedre. Jeg endte på krykker de siste månedene før fødselen. Vel og merke ikke siste to ukene da hun festet seg. Da ble alt veldig bra en stund :)

Hvis det er bekkenløsning så få tak i bekkenbelte og sklilaken. Vidunderlige hjelpemidler begge deler :)

Jeg kjenner igjen tegnene for BL hos meg allerede ( er 16+0 ) men håååper jeg slipper de store vondtene noen uker til. Ihvertfall til å komme meg halvveis :) Tvi tvi for oss begge!

Skrevet

Takk alle sammen for gode råd. Jordmor i morgen og jeg regner med at hun vet hva hun snakker om. Blir vel lege og henvisning fredag da antagelig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...