MammaTilToTette + spire Skrevet 6. mai 2009 #3 Skrevet 6. mai 2009 Trenger ikke å bety noe det nei dessverre...Jeg fikk plutselig tilbake kvalmen for 2 uker siden, og er kvalm dagen lang...Men det har fortsatt ikke skjedd noe mer her. 8 dager til termin. Men kan jo tenkes du er heldigere enn meg;)
Mini09&Lille12 Skrevet 6. mai 2009 #4 Skrevet 6. mai 2009 ÅÅ samme her!! Fikk igjen kvalmen her om dagen, er 36 uker i dag. Hatt så utrolig sukker kikk og vært fysen på alt mulig i flere måneder..over natta var det stopp liksom og ikke tålte å seee det jeg hadde vært fysen på. Rart.
2 små og en undulat Skrevet 6. mai 2009 #5 Skrevet 6. mai 2009 Jeg og:( Er 35 uker i dag og spiser lite om dagen. Går jeg litt lenge uten mat blir jeg kvalm og da smaker ihvertfall ikke mat:/ Kanskje det blir bedre når magen synker og magesekken får større plass:)
Oieoie Skrevet 6. mai 2009 #6 Skrevet 6. mai 2009 Jeg har 16 dager igjen til termin og har vært endel små uggen den siste tiden. Virker som om det er ganske vanlig og hvis du ikke har andre tegn på svangerskapsforgiftning er det sikkert ikke noe å bekymre seg for. Da jeg var på kontroll hos jordmor i går ble jeg plutselig kjempekvalm og måtte gå og legge meg ned en stund før jeg orket å dra hjem. Alle verdiene mine var fine (ikke sf), så jordmor sa ikke noe om at det var bekymringsverdig..... Mulig det kom fordi jeg lå litt på ryggen for å måle hjertelyd og symfysemålet. Baby kan vel klemme på div. blodårer og nerver eller annet som kan føre til at man blir uvel.
ღminmaibabyღ Skrevet 6. mai 2009 #7 Skrevet 6. mai 2009 me too, er veldig uvel om dagen, så dette har jeg lurt på også, husker nemlig ikke om det var slik med første, begynner å bli en stund siden forrige.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå