Trinidad33 Skrevet 6. mai 2009 #1 Skrevet 6. mai 2009 Hva fyller dere dagene deres med? I dag er jeg -1 dag over termin og jeg føler at humøret daler. Det gikk fint helt fram til termin, men i går fikk jeg det i fleisen. Ønsker bare å gi humøret en dytt i positiv retning :-).
*Emilie* Skrevet 6. mai 2009 #2 Skrevet 6. mai 2009 Enig. Jeg ble ikke utålmodig før jeg passerte termindagen. I dag er jeg 5 dager over UL termin, og i morgen har jeg time til å bli igangsatt. Dagene synes jeg egentlig går fort, driver å blogger litt, rydder, går turer, driver med diverse prosjekter (interiør) osv. Men nå vil jeg så gjerne komme over i neste "fase"; fødsel og barsel. Har masse kynnere og det river litt i ryggen, så jeg håper at ting skjer av seg selv før kl. 7 i morgen tidlig. Kjenner du om noe er i gjære?
Trinidad33 Skrevet 6. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 6. mai 2009 Har endel kynnere og kjenner et eller annet i ryggen, men tror det bare er vanlige ryggsmerter. Tror ikke prinsen kommer i dag heller, men håper jo. Skulle egentlig vært hos jordmor i dag, men så ringte hun å avlyste og det var kjipt. Hadde gledet meg til å høre hjertelyden og at hun muligens kunne skjekket modning. Så da får jeg vente et par dager hvis han ikke skulle dukke opp før :-). Håper det er fødselen som snart er i gang for deg. Mange som sier at de kjenner det først i ryggen. Verker det hele tiden eller kommer og går det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå