kommer nr3? Skrevet 6. mai 2009 #1 Skrevet 6. mai 2009 det var vanskeligere å finne enn jeg trodde....finner noe "feil" med alle....enten de er for dyre eller så står det tekst på de som jeg ikke vil ha...huff...er nok litt vanskelig jeg... tenkte å lage selv,mem det blir for mye jobb,,,,' sååååå.........
kommer nr3? Skrevet 6. mai 2009 Forfatter #2 Skrevet 6. mai 2009 sendte det uten å skrive ferdig...hihi HVOR BESTILLER DERE TAKKEKORT.... KANSKJE FRA NOEN SIDER JEG IKKE HAR VÆRT INNOM ENDA,... Trenger hjeeeelp... haha
kommer nr3? Skrevet 6. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 6. mai 2009 dytter... har sjekka foto knudsen og japan foto. bestilte først fra optimalprint.no,og det ble en kjempestor skuffelse! jeg vil ikke annbefale de til noen!
Sivalur Skrevet 6. mai 2009 #4 Skrevet 6. mai 2009 Forrige gang bestilte jeg fra Elkjøp. Valgte et kort med plass til bilde av nurket og ingen tekst, og så skrev vi teksten på selv. Ikke så mye jobb det da??
MorTilMalthe Skrevet 6. mai 2009 #5 Skrevet 6. mai 2009 Jeg så noen på nettsidene til Panduro i går. Da kan du gjøre litt med dem selv uten at det blir for mye arbeid. Jeg vet jo ikke helt hva slags kort du liker og synes er fine, men du kan jo se på de: http://www.pandurohobby.no/pan/IboxServlet?id=IXS790&OPT=*PP
Xmas-magic Skrevet 6. mai 2009 #6 Skrevet 6. mai 2009 Sjekk hipphipphurra.net, nydelige takkekort!! Vi fikk masse skryt for våre når vi bestilte der, og skikkelig bra service hadde de også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå