Yo&La+spire Skrevet 6. mai 2009 #1 Skrevet 6. mai 2009 Positiv test idag, men hadde igjen en liten blødning...litt mindre enn den eg hadde for ca en uke siden...IKM idag (men vanligvis begynner eg å spotte den 3 hver mnd) Har selvfølgelig googla, og det ene sekundet tenker eg at "jaja, dette går bra. Mange har blødninger og det går bra" og i neste sekund "slutt å tro at du er gravid, kvinne! Innse at du mista!" Har masse graviditetssymptomer....ingen smerter, bare svake murringer og vondt i korsryggen (men mye mindre enn de moderate menssmertene eg pleier å ha 1 dag). Men litt for mye blod til at eg tror dette kan ha gått bra...(forresten vanskelig å si hvor mye det er når eg er på do 10 ganger i timen...) uff, dette var det siste eg trengte dagen før eksamen....er så utrolig kvalm nå! Får bare se det ann utover dagen og ta en test til i morgen (hva nå det skal vere godt for) og komme meg til legen visst den også er positiv...
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 6. mai 2009 #2 Skrevet 6. mai 2009 Men det e mange som får en liten "mens" i begynnelsen av svangerskapet! "Bare" hormoner som herje litt i kroppen i begynnelsen.. Krysse fingre for deg! Og lykke te på eksamen i mårra!! Hvis du vente et par dager, og tar ein ny test, og får positiv test, så e du jo fremdeles gravid Om du har mista så forsvinne jo hormonene fort utav kroppen så tidlig! Eg ska ha troen for deg eg!! *klem*
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 6. mai 2009 #3 Skrevet 6. mai 2009 Håper du er en av de heldige =) Hadde det håpet selv, men jeg var dessverre ikke det! Du bør nok ta deg en tur til legen for å sjekke, positiv test kan du få i flere uker fremover.. Masse masse lykke til =)
Yo&La+spire Skrevet 6. mai 2009 Forfatter #4 Skrevet 6. mai 2009 Tusen takk begge to:) Eg er nok litt på tuppa, ikke uvanlig for oss prøvere, hehe... Blødningen stoppa helt opp! Håper det ikke kommer mer for da har eg troen;) Har ikke tid til å gå til legen (dvs da må eg ta med D og det vil eg unngå) før på mandag, men da vet eg jo litt mer også... Sikkert meningsløst å teste i morgen, eg vil jo få positivt uannsett, men eg må liksom gjøre det...håpe at den blir enda mer positiv! Står jo overalt at det er normalt å blø litt, men hva er litt liksom?!
Musemor med tre søte små Skrevet 6. mai 2009 #5 Skrevet 6. mai 2009 En liten blødning eller spotting behøver du ikke bekymre deg over. I begynnelsen av svangerskapet er livmorhalsen oppsvulmet av blod og hoven. Den kan god finne på å blø litte grann. Dersom det ikke tar seg opp så er det nok ikke noe å bekymre seg over, men blir det værre så dra til legen
Yo&La+spire Skrevet 6. mai 2009 Forfatter #6 Skrevet 6. mai 2009 Håper dere har rett! Eg spotta litt når eg var gravid med D, helt i begynnelsen, og hadde forventa det denne gangen også...men dette var liksom litt mer enn spotting synes eg da...på en annen siden, vanskelig å vite hvor "grensa" går, hva som er normalt og ikke... Har fremdeles litt klump i magen, men holder humøret oppe;) Tror eg skal vekke D nå, så går tiden litt fortere og eg slipper å tenke på dette:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå