Gå til innhold

Uff, dette er definitivt det mest nervepirrende eg har vert med på....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Positiv test idag, men hadde igjen en liten blødning...litt mindre enn den eg hadde for ca en uke siden...IKM idag (men vanligvis begynner eg å spotte den 3 hver mnd)

Har selvfølgelig googla, og det ene sekundet tenker eg at "jaja, dette går bra. Mange har blødninger og det går bra" og i neste sekund "slutt å tro at du er gravid, kvinne! Innse at du mista!"

Har masse graviditetssymptomer....ingen smerter, bare svake murringer og vondt i korsryggen (men mye mindre enn de moderate menssmertene eg pleier å ha 1 dag). Men litt for mye blod til at eg tror dette kan ha gått bra...(forresten vanskelig å si hvor mye det er når eg er på do 10 ganger i timen...)

uff, dette var det siste eg trengte dagen før eksamen....er så utrolig kvalm nå! Får bare se det ann utover dagen og ta en test til i morgen (hva nå det skal vere godt for) og komme meg til legen visst den også er positiv...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men det e mange som får en liten "mens" i begynnelsen av svangerskapet! "Bare" hormoner som herje litt i kroppen i begynnelsen.. :)

Krysse fingre for deg!

Og lykke te på eksamen i mårra!! Hvis du vente et par dager, og tar ein ny test, og får positiv test, så e du jo fremdeles gravid :) Om du har mista så forsvinne jo hormonene fort utav kroppen så tidlig! Eg ska ha troen for deg eg!!

*klem*

Skrevet

Håper du er en av de heldige =)

Hadde det håpet selv, men jeg var dessverre ikke det!

Du bør nok ta deg en tur til legen for å sjekke, positiv test kan du få i flere uker fremover..

Masse masse lykke til =)

Skrevet

Tusen takk begge to:) Eg er nok litt på tuppa, ikke uvanlig for oss prøvere, hehe...

Blødningen stoppa helt opp! Håper det ikke kommer mer for da har eg troen;) Har ikke tid til å gå til legen (dvs da må eg ta med D og det vil eg unngå) før på mandag, men da vet eg jo litt mer også...

Sikkert meningsløst å teste i morgen, eg vil jo få positivt uannsett, men eg må liksom gjøre det...håpe at den blir enda mer positiv!

Står jo overalt at det er normalt å blø litt, men hva er litt liksom?!

Skrevet

En liten blødning eller spotting behøver du ikke bekymre deg over. I begynnelsen av svangerskapet er livmorhalsen oppsvulmet av blod og hoven. Den kan god finne på å blø litte grann. Dersom det ikke tar seg opp så er det nok ikke noe å bekymre seg over, men blir det værre så dra til legen

Skrevet

Håper dere har rett! Eg spotta litt når eg var gravid med D, helt i begynnelsen, og hadde forventa det denne gangen også...men dette var liksom litt mer enn spotting synes eg da...på en annen siden, vanskelig å vite hvor "grensa" går, hva som er normalt og ikke...

Har fremdeles litt klump i magen, men holder humøret oppe;) Tror eg skal vekke D nå, så går tiden litt fortere og eg slipper å tenke på dette:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...