Bring_it_on!!:)) Skrevet 6. mai 2009 #2 Skrevet 6. mai 2009 Jepp.. hehe.. =) Men skal på overtidskontroll på sykehuset i dag... Har ganske stor tro på at jeg kan bli satt igang i dag eller i morgen.. ( hvis det ikke er helt kaos på avd da) Har du mistet all håp om fødsel i nærmeste fremtid?? Merker du noe?? Her har det haglet med "liksom" rier hvert tiende minutt hver kveld i en uke.. Men de har alltid stoppet opp.. =(
vinterkyss *gutt+jente+gutt* Skrevet 6. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 6. mai 2009 Du skal idag ja... Trodde det var imorra jeg... Var innom en tur der igår, og virket som om det var rimelig fullt ja... og mange fødsler (hadde kommet 2 barn, var 2 ks mens vi var der, og 1 fødsel på gang :s) Spurte, og de hadde visst fullt opp i april, og mai Kjipt for oss det p
vinterkyss *gutt+jente+gutt* Skrevet 6. mai 2009 Forfatter #4 Skrevet 6. mai 2009 Og ja, har vel igrunn gitt opp om at det skal skje noe av seg selv her jeg også... Blir nok igangsatt til slutt! Håper bare jeg slipper å gå en hel uke til! Er sååå siten og lei... (hadde termin 28april, så er 8 dager over termin idag:)
Bring_it_on!!:)) Skrevet 6. mai 2009 #5 Skrevet 6. mai 2009 Ja kjedelig.. Men hadde bare greit med fostervann for 3 uker siden.., begynte og minke da.. , så om det har fortsatt og minke så må de nok snart bare sette meg igang om de vil eller ei.. hehe.. =) Hun er også liten og de virket usikker på om hun tok til seg all den næringen hun skulle.., blir derfor spennende og se om hun har vokst mye nå.. Hun var nesten 3000gram når jeg var 39+3.. Skal skrive oppdatering når jeg er kommet hjem igjen.. Har time 11.00 .. =)
vinterkyss *gutt+jente+gutt* Skrevet 6. mai 2009 Forfatter #6 Skrevet 6. mai 2009 Åja, heldig du er da... Jeg er livredd for kjempbaby jeg... Ville være ca.3900g til termin... Ja, oppdater meg =)
vinterkyss *gutt+jente+gutt* Skrevet 6. mai 2009 Forfatter #7 Skrevet 6. mai 2009 opp mens jeg venter på svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå