Gjest Skrevet 6. mai 2009 #1 Skrevet 6. mai 2009 Eldstemann var føyelig og enkel da han var mindre, og brukte body til han var ca 2,5 år. Da var det sommer, og han brukte t-skjorte frem til høsten og bleieslutt. Minsten, derimot, nektet å ha på body fra han var ca 1,5 år, og brukte ulltrøyer i vinter og t-skjorter under genseren nå. Kom bare til å tenke på det da vi var på 2-årskontroll, og legen kommenterte at han var den første han hadde sjekket uten body... :-P Turde jo ikke si at han ikke har brukt det på 1 år - he he.
* 5 om dagen * Skrevet 6. mai 2009 #2 Skrevet 6. mai 2009 det er blitt mindre og mindre av det nå som han går i bhg.men han liker å gå med det,så hjemme bruker han det litt,han blir 3 år i juli. Men jeg tror jeg sluttet sånn rundt 3 års alderen på de andre,da det er mere praktisk å gå i t-skjorte,ved bleieslutt og sånn...
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 6. mai 2009 #3 Skrevet 6. mai 2009 hun hadde ikke i fjor sommer (da hun ble 2), men hadde i høst og vinter. Deilig å kunne "henge sammen på midten" uten glipper. Sluttet med bleie i januar/februar, og da sluttet vi helt.
MintCondition Skrevet 6. mai 2009 #4 Skrevet 6. mai 2009 Sluttet med body da hun sluttet med bleie, 2 år gammel. Upraktisk plagg når man skal forte seg på do
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 6. mai 2009 #5 Skrevet 6. mai 2009 Føler vi brukte body litt lenger enn snittet her, hun var vel 3. Og denne vinteren har hun faktisk hatt på body også innimellom når alt det vanlige ullundertøyet har vært til vask (passet et par av bodyene fra i fjor). Ingen klaging fra hennes side, men ser jo at de i bhg ikke gidder å kneppe den for henne etter hun har vært på do *frustrasjon*.
entil :) Skrevet 6. mai 2009 #7 Skrevet 6. mai 2009 Datteren vår blir 3 i august og har brukt bodyer helt til nå omtrent. Men når vi ga oss med ullen (har hatt noen ulltrøyer også, så hun har ikke gått i body hele tiden) nå etter vinteren har det for det meste blitt tynne bomullsgensere med en collegejakke utenpå. Satser på bleieslutt i løpet av sommeren også, og da er det greit å ikke gå i body.
Gjest Sekretøsa Skrevet 6. mai 2009 #8 Skrevet 6. mai 2009 Jentungen gikk nok med body til hun var nesten 3, men tror det var litt fordi hun var så litta. Brukte str 86 frem til ho var 3år omtrent ) Men jeg tror nok den ryker fortere på guttungen. Han er 20 mnd og bruker 86/92, og nå som det snart er sol og sommert tror jeg den blir borte!
CottenCandy♥Butterscotch Skrevet 6. mai 2009 #9 Skrevet 6. mai 2009 Vi slutta vel egentlig i høst, da var hun 15 mnd. Brukte ullundertøy fra da av, men hadde bare en ullbody.
Mom2Two Skrevet 6. mai 2009 #10 Skrevet 6. mai 2009 Er vel ikke pålagt å bruke body;o) Eldstemann brukte ganske lenge, til han var 2.5 år kanskje? Minsta sluttet vi da hun var rundt 2, tror jeg. Brukte kanskje en gang i mellom etter det. Barn uten body har det også bra:-D
It's all about me Skrevet 6. mai 2009 #11 Skrevet 6. mai 2009 Eldstemann sluttet med body da han begynte å gå 14 mnd gammel....hvis det ikke var litt før også når jeg tenker etter. Veslejenta kommer nok ikke til å bruke det lengre. Synes body er tungvindt når de blir så gamle jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå