FruTB Skrevet 6. mai 2009 #1 Skrevet 6. mai 2009 Bo vil IKKE ligge i vognen i våken tilstand - og hvertfall ikke i bagen. Kjøpte buggisen for noen uker siden, og har kun brukt bagen et par ganger, men synes den er så stor og lun og god - og skulle gjerne brukt den litt til. Han sover jo mye bedre oppi der (tror jeg) (våkner jo etter 30 min unasett) Men han er ikke så overbegeistret over å sitte i sportsdelen heller, vil helst bli båret, så jeg har alltid med bæretøy på tur og ser i gunn ikke noe problem med det. Men siden han tross alt stort sett blir båret i våken tilstand, så kan jeg jo i grunn bruke bagen en stund til. Har jeg tenkt ... Er jo så masete å bytte frem og tilbake også (når jeg bor i 4. etg uten heis og vognen står låst inn i en trang bod i kjelleren - kan det bli mer komplisert enn det?) Når byttet dere? Dette burde i grunn blitt langt inn på barnevogndebatten - er det dårlig med svar her så tar jeg en cut&paste
eplejente Skrevet 6. mai 2009 #2 Skrevet 6. mai 2009 Jeg har flere venner med Bugaboo og de har gått over til sportsdelen da babyene var ca seks måneder gammel. Det er det Bugaboo også anbefaler så vidt jeg er innenforstått med.
Lova Skrevet 6. mai 2009 #3 Skrevet 6. mai 2009 Vi har nettopp gått over til sportsdelen. Jenta vår er 6 måneder og ble etterhvert altfor nyskjerrig og grinete av å ligge i bagen. Hun trives mye bedre i sportsdelen nå som hun kan sitte og følge med. Jeg var igrunn klar for å bruke bagen enda lenger, for selvom hun er en lang baby hadde hun endel å gå på i bagen enda...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå