Gå til innhold

Proteiner/eggevite???


Vero85

Anbefalte innlegg

Heihei;)

 

Har time hos JM i dag kl 13. Så som vanlig når jeg sto opp, vasket jeg meg grundig der nede og tar urinprøven som den skal taes etter boka... Er Hjelpepleier, så er ikke i tvil om hvordan det skal gjøres.

Men den var ekstremt mørk denne gangen, og det var flak/slintrer i den og slik har ikke noen av mine UP vært tidligere.. Drikker heller ikke mindre enn tidligere, heller mer.. Og mye vann..

Noen som har erfaringer om hva de kan være? Proteiner/eggevite?? Og hva gjør de med dette når det bare er igjen 13 dager til UL termin om det skulle være utslag på noe av dette??

Fikk sjokk når jeg gikk på vekta denne gangen her å... Hadde forventet meg mer vektoppgang, men hadde gått opp bare 100g på 2 uker nå...

Blir spennende å høre hva JM sier i dag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan det ikke ha vært utflod fra sjeden som har kommet med??

 

Du får fortelle oss hva hun mente og sa, og om det ga noen utsalg... =o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Det tenkte jeg også på Torill81, at det kunne være utflod. Jeg hadde også slik urin sist jeg var til JM. Det var Leukosytter. Enten et tegn på begynnende urinv.infeksj. eller utflod. Hvis du har vært til jordmor i dag så har du nok fått vite hva det er...

Kan hende urinprøven må dyrkes hvis det tvil om hva det kan være...Det måtte min ihvertfall...

 

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg hadde 2+ på proteiner på tirsdag, og var da 17 dager til termin...Gjrode ingenting med det, så lenge bl.tr var stabilt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...