*ViMsA* Skrevet 5. mai 2009 #1 Skrevet 5. mai 2009 jeg hørte i går en som hadde gått kostholdskurs at de hadde lært at pepsi max er skikkelig fy! At det knuser fettforbrenningen. Jeg mener også jeg så et sted at ekspertene nå begynner å helle mer mot at aspartam faktisk viser seg å være fetende. Før bøe det jo oppfordret til at slankere kunne innta så mye de ville av disse light-produktene med kunstige søtningsmidler. Er det noen som vet mer om dette? Jeg er egentlig totalt avhengig, og en skikkelig pepsi max-slave. Men har den siste tiden kuttet ned veldig da jeg prøver å gå ned i vekt, og tidligere har erfart at det klarer jeg dårlig om jeg kun drikker max'en. Må bytte ut med masse vann! Jeg er klar over det er masse som ikke er bra for meg i den brusen, men sliter likevel med å kutte ned eller kutte ut! Nå har jeg kuttet fra 2-3 flasker daglig til kanskje 1-3 liter pr uke... Men lurer på dette om det ødelegger slankekuren og fettforbrenningen min??? evt hvorfor?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå