Kokkeli nyter våren:) Skrevet 5. mai 2009 #1 Skrevet 5. mai 2009 pusser deres b.hage barn tennene sine i b.hagen? Det gjør de i vår b.hage. Etter frokost. Det er en hel vegg med tannglass med navn på og egen tannbørste og tannkrem til hvert barn. Det syntes jeg er kjempe greit.)
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 6. mai 2009 #2 Skrevet 6. mai 2009 Nei, dem pusser ikke tennene i bhg. Men vi pusser dem godt før han reiser i bhg. Spurte tannlegen, og hun sa at når man pusset tennene på morgenen før man spiser noen ting så legger det seg et godt beskyttelsesbelegg på tennene, dette var like bra som å pusse etter måltid.
moota m storebror&lillebror Skrevet 6. mai 2009 #3 Skrevet 6. mai 2009 Nei. For min del hadde det blitt litt vel hysterisk! Hadde nok stemt mot det på et foreldremøte hvis det kom opp.
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 6. mai 2009 #4 Skrevet 6. mai 2009 Nei, de pusser ikke tennene i barnehagen, har ikke opplevd noen barnehager her hvor de gjør det heller.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 6. mai 2009 Forfatter #5 Skrevet 6. mai 2009 Den b.hagen som gjør det her får skryt av tannlegen vår for at de tar barnas tenner alvorlig og at de legger opp til at barna skal pusse tennene sine der. Jeg syntes det er fantastisk tilbud. Hvorfor stemme i mot noe sånn som gagner barna. Vi betaler ikke mer for det om, og de får pusset tennene sine.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå