Kokkeli nyter våren:) Skrevet 5. mai 2009 #1 Skrevet 5. mai 2009 Jeg sa før jeg fikk barn, at mine barn skal iallefall IKKE 1. få snop før de er minst ett år. det gikk med første mann (faktisk), men 3 mann har alt fått (6 mnd) 2. Skulle ikke gå i jogge klær for det var ikke fint Nå syntes jeg det er nydelig og så praktisk 3. ha klær på seg selv om de bare er inne, og ikke bare body og strømpebukse Det raknet etter ett par mnd med første mann og har bare blitt verre 4. alltid gjøre leksene rett etter skolen det gikk ikke heller.. osv osv osv.. Jeg er altså veldig påståelig av meg, lærer ikke. Men innrømmer mine feil.. Andre som kjenner seg igjen??
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 6. mai 2009 #2 Skrevet 6. mai 2009 Ja, det er nok en masse karameller jeg har svelget med tiden. )
moota m storebror&lillebror Skrevet 6. mai 2009 #3 Skrevet 6. mai 2009 Ja jo jeg må vel innrømme at det har vært noen ting som ikke har blitt helt som jeg sa før jeg fikk barn. Kommer ikke på så mye sånn nå i farten, men de skulle ikke få så masse brus, men det blir nok litt likevel. Og vi skulle bli så sunne som familie. Det er vi egentlig ikke. Litt i perioder. Men ikke så sunne som vi burde være.
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 6. mai 2009 #4 Skrevet 6. mai 2009 Ja, kjenner meg igjen. Jeg har f.eks sagt at jeg skal aldri ha barnekanaler og la ungene se det mye, og bruke det som barne vakt. Dette var jeg ganske flink til en god stund, men etter nrk 3 kom har det blitt ganske ille, de får ikke se hele dagen da, men nå i vinter har det vært til tider ganske ille.
Lene~mor til tre Skrevet 6. mai 2009 #5 Skrevet 6. mai 2009 Ja ungene har fått sett mye mere på tv, men hva annet skal man gjøre da om vinteren og høsten i gråværet? hehe må innrømme at jeg da ser alt for mye på tv selv i perioder. Lar ungene gå rundt i strømpebukse og t-shorte på helga, det skulle vi heller ikke gjøre hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå