Wilhelmine'n Skrevet 5. mai 2009 #1 Skrevet 5. mai 2009 Hei. Noen her som har prøvd akkupunktur for å bli gravid? Hva er erfaringen deres?
Venter09<3med ny spire Skrevet 5. mai 2009 #2 Skrevet 5. mai 2009 Hei.. Jeg har tatt masse akupuntur. Først for at mensen ikke var regelmessig, dette tok jeg 3 behandlinger for, i oktober hadde jeg veldig mensen smerter og tok da akupuntur igjen. og jeg ble gravid i november. Så jeg vil si at det har hjelpt meg.. vil bare si at jeg er kjempe redd for nåler...
Wilhelmine'n Skrevet 5. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 5. mai 2009 tusen takk for svar. Jeg tenkte jeg skulle prøve det. er i 7pp nå, og har ikke regelmessig mens og ingen utslag på el testene.. Hva er det prisen ligger på pr beh?
melina, glad mamma Skrevet 6. mai 2009 #4 Skrevet 6. mai 2009 Jeg tok også akupunktur. I to måneder før jeg ble gravid. Gikk en gang i uken, og det kostet 350,- pr gang. Så litt penger ble det jo, men det ga full klaff her )
Wilhelmine'n Skrevet 6. mai 2009 Forfatter #5 Skrevet 6. mai 2009 Og da er det jo så ABSOLUTT verdt det:) tusen takk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå