Amy 06 blir storesøster:) Skrevet 5. mai 2009 #1 Skrevet 5. mai 2009 Ble lagt inn i går for igangsettelse....fikk modnings pille på morgenen og ettermiddagen og fikk skikkelig med rier utover dagen...... men så kom natten og jeg fikk noe å sove på og dermed var det stopp....... våknet i dag tidlig uten noe vondt og ny modningspille og en igjen i ettermiddag......er nå hjemme på perm og hatt rier i hele dag.... 5 min i mellom, men uten effektivitet......... anbefaler i grunn ingen å bli igangsatt uten at det er virkelig behov for det.....dette ble mere en jeg hadde forventet og jeg lengter så sinnsykt etter å få treffe lille gullet mitt.......... litt frustrert akkurat nå, hadde håpet det skjer noe i natt hvis ikke er det på sykehuset igjen i morgen tidlig kl 8 for ny modnings pille........DEPPA!!!!!
kikki_831 Skrevet 5. mai 2009 #2 Skrevet 5. mai 2009 huff sånt er kjedelig håper det skjer noe snart eller att det i hvertfall kommer igang på riktigt i morra tidlig igjen:=) lykke till:=
såpebobledama Skrevet 5. mai 2009 #3 Skrevet 5. mai 2009 Jeg håper på å bli igangsatt imorra, for jeg har gått ni dager over tida, og maserier siste to ukene, så er bare sliten og har mye vondt. Jeg håper det ordner seg for deg!!!
*Emilie* Skrevet 6. mai 2009 #4 Skrevet 6. mai 2009 Jeg er 5 dager over UL termin i dag, og har time til igangsettelse i morgen tidlig. Har masse vonde kynnere / svake rier, så håper at fødselen starter av seg selv innen morgen tidlig. Var du helt umoden når du fikk modningspillen? Føler med deg! Nå er det uansett ikke lenge til du får møte gullet ditt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå