Anonym bruker Skrevet 5. mai 2009 #1 Skrevet 5. mai 2009 ...er det sånn at jeg ikke kan ha på meg sort kjole i bryllup, eller er det en myte??! Hjeelp, sliter litt med klær som 20 uker gravid, og sort føler jeg meg vel i
NormaJean Skrevet 6. mai 2009 #2 Skrevet 6. mai 2009 kan bare svare for meg selv, vielsen min er nå til lørdag og så lenge gjestene er pent kledd så er det helt ok med svart og rødt (som liksom er så fy fy) vil heller at gjestene skal føle vel i klærne sine enn at jeg skal diktere hva de skal ha på seg. Forloveren min og brudepikene skal ha svarte kjoler på: Men er du usikker så ta en telefon til bruden og spør. jeg har hatt flere som har spurt om lov, 2 gravide feks;)
JuniAnkerHansen Skrevet 6. mai 2009 #3 Skrevet 6. mai 2009 Jeg hadde samme problem i et bryllup jeg var i da jeg var gravid. Hadde rett og slett ikke noe annet valg enn å ta svart kjole da jeg ikke passet eller følte meg vel i noe annet, men brukte tilbehør som sjal, sko og hårpynt i lyse farger, slik at det ikke ble et helsort antrekk. Tror egentlig det er få som bryr seg om dette altså. Kanskje med unntak om brudgommens mor f.eks. hadde kommet i helsort, da ville jeg nok lurt litt ;o)
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2009 #4 Skrevet 7. mai 2009 Takk for hjelpen jenter Klarte til slutt å finne en lys kjole som jeg ikke følte meg altfor uvel i! Nå gleder jeg meg til bryllup
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå