Gjest I og lillegutt Skrevet 5. mai 2009 #1 Skrevet 5. mai 2009 Er den nyttig eller ligger den bare i boden? Vurderer å kjøpe siden lillingen ikke vil ha på solbriller.
* 5 om dagen * Skrevet 5. mai 2009 #2 Skrevet 5. mai 2009 vår ligger på loftet :-)) hadde paraply når vi skulle til gran canaria et år,som lucas var liten,men brukte den lite,for den var bare i veien. så det er bortkasta,bedre å passe på at sola ikke kommer inn i vogna.
power puff Skrevet 5. mai 2009 #4 Skrevet 5. mai 2009 brukte den masse i fjor og kommer helt klart til og bruke den i sommer også
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 5. mai 2009 #5 Skrevet 5. mai 2009 Nei, den gidder ejg ikke slosst med... Vet ikke hvor den er engang... Skal være så gæærn at jeg henge helsepledd over der sola skinner inn... Neste sommer SKAL hun ha på solbriller! Fikk guttungen til å bruke det mot hans vilje, så skal nå få til med denne også...
Gjest Skrevet 6. mai 2009 #6 Skrevet 6. mai 2009 Jeg har til Bugabooen. Har brukt den mye allerede, solbriller er umulig på han - de blir tatt av på et par sekunder bare.
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 6. mai 2009 #7 Skrevet 6. mai 2009 har to faktisk... men kun brukt de i syden. mulig en triletur her i norge. mulig jeg kommer til å bruke det nå som jeg får junibarn...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå