Gå til innhold

Hvordan skal jeg gå

Anbefalte innlegg

Skrevet

fram på dette?

min mann slutta å røyke for 12 år sien har bare fest røyka på fester etterpå. dette har ikke vært noe problem , men nå røyker han litt hver dag, sier han ikke har røyka så mye at jeg overdriver, men jeg har jo tatt han i røyking.(dette må han jo selvf. velge selv ) men han kjefta sikklig på meg når jeg begynnnte for 7 år siden(har slutta nå) for 6 år siden, men vi prøver på 3 mann og jeg vil ikke at han skal røyke.

så nå har jeg sakt at det ikke blir sex eller kyss på han så lenge han røyker,(er jo kåt som f... selv men)

skal sies at jeg har asma også oppi dette her.(tanta mi døde av asma anfall pga røyking)

er jeg urimlig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kom igjen da damer????????????

Skrevet

Hmmm...ingen sex eller kyssing så lenge han røyker? Greit at røyking senker fertiliteten, men avholdenhet er en bombesikker måte å unngå graviditet på...! Be gubben pusse tenna ekstra nøye, hive innpå litt SB12 og hopp i høyet. Han slutter å røyke når han er klar for det.

Skrevet

han er litt små tykk liksom, er egentlig redd for han, vil ikke bli enke i tidlig alder

Skrevet

Hvis han sliter med bukfett i tillegg, må han nok legge om kostholdet i samme slengen som han stumper røyken. Han burde også vurdere å begynne med trening, hvis han ikke allerede gjør det. Det er fettet rundt magen som er farlig, og når man røyker får man ofte bare mer av det. Hjertesykdom er ikke til å spøke med... Du må kanskje ta en alvorsprat med ham og få frem at du ikke vil bli enke. En god prat vil kanskje fungere bedre enn kysse-og sexnekt?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...