Gå til innhold

VÆR SÅ SNILL Å HJELP MEG .......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Offf, gruer meg så til i morgen !!!

Skal møte bf i byen i morgen, slik at han skal få se og være litt sammen med babyen vår på 7 uker. Han har ikke sett henne siden hun var 2 dager gammel.

Det har seg sånn at han gikk fra meg da jeg var 5 mnd på vei.

Helt plutselig og uventet. Fikk bare beskjed om at han var usikker på oss.... Da hadde vi nettopp flyttet sammen ( bodd sammen i 1,5 mnd !!!!!!) Vært mye dritt og stygge mld i denne tiden...

Jeg var såååå såret og følte/ føler at jeg var sviktet på det groveste. Hvordan kunne han gjøre dette, etter han hadde sagt at han ønsket barnet og satse på en fremtid sammen med meg ????... Jeg forstod ingenting !! Ble helt overlatt til meg selv med flytting og det hele, gravid og sviktet som jeg var. Følte meg elendig og veldig ensom...

Vi har ikke snakket sammen om bruddet og føler det er såååå mye jeg vil si og jeg trenger å kjefte og skrike litt til han !!!

Jeg har ikke fått denne "avsluttningen " som jeg trenger for å komme videre.... Jeg er fortsatt proppfull av sinne og sorg, ...for ikke å snakke om at jeg fortsatt elsker denne gutten......og det eter meg opp innen i fra snart... klarer ikke gi slipp ..

Her for 4 dager siden fikk jeg vite at han er blitt sammen med ei ny dame, kjente det som et grusomt stikk i hjertet...

På grunn av alt dette gruer jeg for i morgen... Hva skal jeg si / oppføre meg ??

Vet ikke hvordan jeg skal være mot han...

Er jeg sur og tverr , så er han vel bare glad til for at det er slutt, men er jeg blid og hyggelig mot han, og han ser meg og dattera vår sammen, så kanskje han skjønner hva han går glipp av... og kommer på andre tanker...... ???

Veldig usikker, for mest av alt har jeg lyst å hudflette hele fyren for alt vondt og sviket han har utsatt både meg og barnet vårt for.....

Men så på den andre siden er jeg så " dum" at jeg fortsatt har sterke følelser for han, og vil prøve igjen.........

Vet det bare er jeg som må velge dette, men VÆR SÅ SNILL å "hjelp" meg litt med synspunkter her .....

I natt vet jeg at jeg bare kommer til å ligge å fundere og gjøre meg selv " sinnsyk" med alle disse tankene........

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En ting er sikkert, og det er at du fortjener en som er mye bedre enn han. Jeg syntes det var skikkelig dårlig det han gjorde mot deg.

Jeg ville bare vist han at du klarer deg selv og at du koser deg masse med datteren din. Han har gått glipp av masse. Så kanskje han skjønner hva han egentlig har gått glipp av.

Men husk han har ny kjæreste, så jeg ville ikke tenkt på han på den måten. Og du fortjener uansett en bedre.

Masse lykke til.

Og gi oss en oppdatering da :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...