Anonym bruker Skrevet 5. mai 2009 #1 Skrevet 5. mai 2009 Jeg har nettop fått mensen, og det er vel en del. Men har såå lyst og dra på babysvømming på torsdag. Hvordan gjør jeg dette? Duger en stor tampong? Må jeg skifte ofte? Hva med garderoben? Litt ekkelt og dusje når de andre ser det henger en turkis trå ut av musa på meg , hehe.
TrustNoOne (but Me) Skrevet 5. mai 2009 #2 Skrevet 5. mai 2009 Plugg igjen dotten og for dine medmenneskers skyld kan du gjøre et forsøk på å skjule tråden. Såvidt jeg vet er det ikke trendy å ha turkise tråder hengende ut av stasen. Det gjelder forøvrig alle farger.
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2009 #3 Skrevet 5. mai 2009 Jeg er tidligere svømmer og har vært i basseng MANGE ganger med mensen. En tamopng funker helt fint, og min erfaring er at man stopper å blø mens man er i vannet, så det var ikke noe problem med at den ble full og jeg måtte skifte. Ellers pleide jeg å krølle tråden opp - heller ikke noe problem.
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2009 #4 Skrevet 5. mai 2009 He he he.. Festlig! HI, det går utmerket med tampong i bassenget.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå