Mamman til M&E Skrevet 6. mai 2009 #3 Skrevet 6. mai 2009 Jeg fikk beskjed av hs at det var nok med faktor 15 da sønnen min var 1 år, dette fordi de uansett ikke skal oppholde seg så mye i solen. Fikk anbefalt Cosmetica sin, hadde visstnok noe med hva de ulike kremene inneholder.
Meg og knoll&tott Skrevet 6. mai 2009 #4 Skrevet 6. mai 2009 Jeg bruker 40... Er sikkert ikke nødvendig, men har en utrolig god der jeg jobber, som jeg er kjempefornøyd med. Både pga erfaringer og plasseringer i div tester. Eldstemann og jeg blir brendt bare de melder sol, mens jentungen og faren har hud som tåler alt...aldri vert brent, men det er utrolig viktig med solkrem selv om!! Er foresten kommet ett forslag om at det skal bli forbudt med faktor under 15 i norge!!!
Sjefsmegga Skrevet 6. mai 2009 #5 Skrevet 6. mai 2009 Bruker babyline sin på de minste og den er vel faktor 25 mener jeg. Har den ikke her akkurat nå, ligger vel i bilen. De minste er under 5år forresten.
LilleStjerne Skrevet 6. mai 2009 #6 Skrevet 6. mai 2009 Jeg bruker 20 for det var det høyeste de hadde igjen på apoteket. I fjor brukte jeg 25.
partyoffive Skrevet 6. mai 2009 #7 Skrevet 6. mai 2009 Babyline her også. 25 eller 30. Alt over 30 er kun markedsforing uansett. Etter 10 år i Florida sol har jeg lært forskjellen på solfaktor og solblokk, he-he. 30 er så hoyt en solfaktor kan ha effekt, og det burde vel de minste ha. 20-30 faktor.
ifie Skrevet 6. mai 2009 Forfatter #9 Skrevet 6. mai 2009 Jeg skulle kjøpe solkrem til vår gutt på snart to, og tenkte at solfaktor 30 sikkert var nok nå (brukte 50 i fjor). Damen på apoteket anbefalte at jeg kjøpte 50 siden han var så liten (hun spurte hvor gammel han var), så jeg endte opp med det, da. Så ble jeg nysgjerrig og måtte spørre dere Ser jo at de fleste holder seg til 25-30, så da hadde det kanskje vært nok likevel?!
partyoffive Skrevet 6. mai 2009 #10 Skrevet 6. mai 2009 Jeg holder på at 50 er tull, og at Folk i florida vet dette bedre enn damen på apoteket. galsk trygghet kaller jeg det da. 30 er mer enn nok og så hoyt en faktor kan beskytte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå