*dreamteam* Skrevet 5. mai 2009 #1 Skrevet 5. mai 2009 Har så lyst på stokke sleepi, noen med erfaring med denne sengen? Er den verdt pengene?
erteposen + 4 Skrevet 5. mai 2009 #2 Skrevet 5. mai 2009 Den er jo fin, men jeg har ingen erfaring med den. Vet bare at nevøen min ville ha stor gutt seng før stokkesengen var for liten fordi han hadde hatt den siden han var baby. Skulle jeg bruke mer penger på en seng enn IKEA pris hadde valget fallt på den klassiske danske sengen Kili fra 50 tallet, som nå er i produksjon igjen: http://olisan.dk/kategori/kili+seng/ Den kan trekkes ut på samme måte som en stokke seng.
AdrenaLine Skrevet 5. mai 2009 #3 Skrevet 5. mai 2009 Vi skal ha Kili Men minuset med denne er at man ikke kan heve sengebunnen, men siden vi skal ha vugge i begynnelsen er ikke det noe problem. Har du sett Leander-sengen da? Den vokser også med barnet og er veldig fin!!!
erteposen + 4 Skrevet 5. mai 2009 #4 Skrevet 5. mai 2009 Heldig du er!!! Blir litt voldsomt å kjøpe to kili senger når vi alt har to grindsenger og juniorsenger:/ For barnets del er jo det ikke nødvendig å ha høy bunn, og den er ikke så dyp. Satt barnevakt for ei lita tulle på 3 mnd som låg i killi seng, og det fungerte veldig greit. Ikke tungt for ryggen.
AdrenaLine Skrevet 5. mai 2009 #5 Skrevet 5. mai 2009 Godt å høre Jeg er heldig og får den av foreldrene mine etter litt direkte hinting. Modern elsker senga selv så det var ikke så vanskelig...
*dreamteam* Skrevet 6. mai 2009 Forfatter #6 Skrevet 6. mai 2009 Kili sengen likte jeg ikke men, den leandersengen synes jeg var veldig fin. Ser litt gammeldags ut, noe jeg liker:) Men den er like dyr, må vurdere sterk om det er verdt pengene. Alle mine venner med barn har kjøpt store senger til barna sine før fylte tre år, dette virker barna mest fornøyd med, så da er det jo ikke så lenge vi har bruk for den.
AdrenaLine Skrevet 6. mai 2009 #7 Skrevet 6. mai 2009 Disse sengene kan jo bli hele 175 cm lange så derfor tenker jeg å bruke vår lenger enn 3-4. Tenker i hvert fall til ungen er nærmere ti år. Dersom du uansett skal bytte når ungen er rundt tre ville jeg nok kjøpt en billigere sprinkelseng ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå