Gå til innhold

2000kr i bidrag lite...

Anbefalte innlegg

Skrevet

for 2 barn på 10mnd og 3 år når far tjener 320.000 i året? Ble slutt mellom meg og bf for 2 mnd siden. Han har til vanlig utbetalt 17.000kr mnd, men 4-5 mnd i året har han utbetalt nærmere 30.000. Han mente først at han bare skulle betale 1500 i mnd, men da sa jeg nei. Syntes egentlig 2000kr i mnd er lite også.. Eller er det ikke det? Han har aldri brukt penger på barna sine. Alle pengene han har tjent har gått til han selv.. Han har heller ikke ungene annenhver helg. Egentlig glad for det. Han har aldri gitt minste mat, aldri skiftet en bæsjebleie, aldri stått opp med ungene, aldri badet dem +++.. Han hadde største i 8 timer på lørdagen og når jeg fikk han igjen hadde han ikke spist mat iløpet av de 8 timene.. bare godteri. Han hadde også full tisse og bæsje bleie. Var blitt sår på rumpa si. :( Faren hadde hatt han med på jobben sin. Der hadde han holdt på med bilen sin. 3 åringen hadde ikke turt å si fra at han hadde bæsja fordi da hadde pappa blitt sint. :( bf hadde visst sagt flere ganger til 3 åringen at han ikke måtte finne på å bæsje.. vente til du kommer hjem!!! Hvordan skulle det gått hvis han skulle vært der en hel helg? Huff.. blir skikkelig lei meg.. Aner virkelig ikke hva jeg skal gjøre. Vil jo at barna skal ha god kontakt med faren sin, men det er jo ikke riktig å sende de til han når han ikke klarer å ta seg av de?

Dette sporet litt ut, men takk til de som gidder lese. :) Velger å være anonym..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Få NAV til å regne ut hvor mye han skal betale i bidrag, så slipper dere å lure eller krangle..

Syns forøvrig 2000 høres VELDIG lite ut, med tanke på at dette gjelder 2 barn, at han har over 300 000 i året, og han ikke har omsorg overhodet. Har selv et barn, og jeg har bare ca 60% omsorg, og jeg skal vel ha drøye 1000 kr/mnd fra ham.. (men pappa'n her tjener riktignok mer)

Du kan forresten regne ut dette sånn ca på NAV.no... tror jeg..

Skrevet

Hvis du liksom skal basere inntekta på hva Xn din har så håper jeg du havner opp med halvparten.

Skrevet

Anonym 21:50! Du mener barnefaren skal slippe å betale? Hi skrev ikke at ho skal leve på bidraget, men det koster å ha barn. Klær, mat, sted å bo, barnehage osv. Du er tydeligvis ikke alene med barn. Er helt for jævlig at enkelte mener far bare kan si fra seg alt ansvar for barna når det blir slutt med barnas mor!

Til hi: Ja, syntes det hørtes lite ut. Be nav regne det ut for deg. :)

Skrevet

Til "lille snille meg" mente jeg. Ironisk at det er nicket ditt. ha ha

Skrevet

Ja det er lite!!

Skrevet

Nei er enig i at de skal betale. Mottar selv bidrag, men bryr meg lite om hva barnefaren har i løpet av året. Virker som mange er helt hekta på dette med å flå Xene sine.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...