sommerfe har født! Skrevet 5. mai 2009 #1 Skrevet 5. mai 2009 Hadde dere mye symptomer underveis eller skjedde det som lyn fra klar himmel? Jeg er i dag 9+4 og føler på meg at dette skal gå bra, men så leser man jo her inne om så mange som er uheldige og mister, og da lager man seg jo mange tanker. Har ikke hatt opplevelser som tilsier at jeg kan miste (ingen blødning, brun utflod, smerter e.l). Skjer det helt plutselig og ut av det blå, eller merker man det over lengre tid? Håper dere blir kjapt gravide igjen, og at det går veien neste gang!! Det er en koselig tid dette, selv med alle bekymringer... Takk for evt svar!
Zeke Skrevet 5. mai 2009 #2 Skrevet 5. mai 2009 Skal jeg være ærlig så hadde jeg ingen symp. i det heile tatt, mista en liten en i uke 11 ,28 feb. hadde alle symp. på svangerskap og hadde sett hjerte slå i uke 8, det banka fint å alt så greit ut, men har mista før så tanken slapp ikke taket, spurte om en ul i uke 11 , skulle 2 uker etterpå egentlig , da fikk jeg beskjed om at h¤n var død, dette hadde bare skjedd for noen dager siden sa hu. så da blei det oprasjon etterpå osv,strever med å bli gravid igjen nå. savner magen min masse.
lille frø, mor til to Skrevet 5. mai 2009 #3 Skrevet 5. mai 2009 Tror ikke du trenger å engste deg i det hele tatt. Når du har kommet så langt er sjansen for å miste svært liten. Det er de helt første ukene, nesten før du vet du er gravid, at det er store sjanser for å miste. Når alt har satt seg går det som regel bra. Jeg mistet i uke 13, men det er bare 1% det skjer med i følge gyn. Bare ekstremt uflaks!
Lillespire ღdesemberbabyღ Skrevet 6. mai 2009 #4 Skrevet 6. mai 2009 Jeg mistet i ma i slutten av januar, når jeg var 10 uker på vei. Følte at noe ikke stemte hele tiden egentlig. Det var ingen tegn på at noe var galt..bare en dårlig magefølelse. Jeg hadde litt brunaktig utflod, og da ringte jeg med en gang å fikk ul. Da fikk jeg liksom en unnskyldning. Jeg hadde ikke symptomer på å være gravid, og når jeg gikk med datteren min kastet jeg opp hele tiden. Kanskje derfor også at jeg følte at noe ikke stemte. Nå er jeg gravid igjen. 9+4 i dag:) Denne gangen føler jeg at det skal gå bra! Jeg tror at det er viktig å følge magefølelsen. Tror intuisjonen er rimelig sterk når man er gravid. Lykke til. Dette går bra!
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 6. mai 2009 #5 Skrevet 6. mai 2009 Hei! Tror ikke du skal bekymre deg for mye - det går nok bra skal du se, stol på magefølelsen din!!! Jeg mistet i MA i uke 12, hadde ingen blødninger, ingen smerter og ingenting som skulle tilsi at noe var galt. Jeg var dårlig fra dag 1 med kvalme, brekninger og fra uke 8 oppkast. Begynte å få tidlig bekkenløsning i uke 11, så trodde jo at alt var som det skulle. Var tilfeldig på tidlig UL i uke 12 for å sjekke om jeg hadde flere i magen, det var tvillinger, men ingen hjerteaktivitet - de hadde sluttet å utvikle seg i uke 6 - så da hadde jeg gått 6 uker med to døde embryoer. Morkaken og livmoren vokste som normalt. Alle graviditetssymptomene var tilstede, ømme bryster osv - så det var ett sjokk å få. Hadde jeg ikke vært på tidlig UL hadde det ikke blitt oppdaget før i uke 18 på den ordinære UL siden alle graviditetssymptomene ville være tilstede. Kroppen min skjønte ikke at noe var galt og de ville ikke ha kommet ut av seg selv - derfor måtte jeg legges inn til utskraping og fjerne dem manuelt. Er nå gravid igjen, 4+6 i dag og både håper og tror at alt kommer til å gå bra denne gangen!!! Trodde jo det forrige gang også, men det er noe med magefølelsen som sier at denne gangen går det bra!!! Så lykke til og stol på magefølelsen din - den sier oss mer enn vi tror!!! Klem fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå