Anonym bruker Skrevet 5. mai 2009 #1 Skrevet 5. mai 2009 dere som skal lage den selv har dere bestemt dere for hvilken type blomster osv ? hvordan finne hva slags blomster en kan velge i ? jeg skal gifte meg i juni og vil ha blå blomster men anner jo ikke hvilken jeg skal velge
NormaJean Skrevet 5. mai 2009 #2 Skrevet 5. mai 2009 jeg skal lage buketten min selv, skal ha røde roser, lett å få tak i:) men siden du skal ha blå blomster vil jeg vise deg denne buketten fra 800blomster: http://www.800blomster.no/default.aspx?container_id=2&article_id=478&area=Torget+-+Buketter den er blå og hvit da, men veldig fin og veldig rimelig!
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2009 #3 Skrevet 11. mai 2009 Hei. En blå farge er vanskelig på blomster fordi de går raskt mer mot lilla. Men på juni er jo Hortenisiaen flott med en fin blåfarge )
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2009 #4 Skrevet 14. mai 2009 Anbefaler deg i alle fall å lage en testbukett god tid i forveien først. Jeg gjorde det og oppdaget at det ikke var så lett som det så ut som... Endte opp med å bestille bukett.
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2009 #5 Skrevet 14. mai 2009 Hvis du skal lage buketten selv, så bør du øve deg. Jeg har vært i noen bryllup hvor bruden har laget buketten på egen hånd, og hvor resultatet ble alt annet enn bra. Blomster som faller ut på vei opp midtgangen, rare fasonger, blomster som visner før middagen er ferdig osv. Gå for noe svært enkelt - det er iallefall mitt råd!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå