Anonym bruker Skrevet 5. mai 2009 #1 Skrevet 5. mai 2009 er ganske så nylig kommet frem at hun har vært misbrukt av sin egen far (vi har ikke felles far og han flyttet ut etter at hun var 7 år)siden hun var ca 5 år+/- vet ikke helt sikkert enda....er så sint!! politiet har nettopp begynt å etterforske saken, og jeg er 110 % sikker på at han får straff men med de milde dommene slike overgrip gir har jeg så sabla lyst å lage livet hans innmari surt fremover...vil ihvertfall sørge for at det blir umulig for han å bo i oppland fylke noe mer!!
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2009 #2 Skrevet 5. mai 2009 uff, skjønner deg godt!!! hva er rammestraffen for slikt da? får vel noen år for slikt vel?
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2009 #3 Skrevet 6. mai 2009 Helt enig.. To av min samboers barn har blitt utsatt for overgrep av morfaren sin..Hun ene sliter veeldig med dette nå i ettertid og kommer sikkert aldri til å komme helt over det. Han fikk 1 års fengsel, og måtte betale 60 tusen til hver av de, noe som er helt latterlig med tanke på alt han har ødelagt for de. Hele ungdomstiden, skolegang, venner, sosialt, a you name it Noen ganger må jeg ta meg sammen for ikke å reise innom han å be han pent om å henge seg..
malingus Skrevet 6. mai 2009 #4 Skrevet 6. mai 2009 Uff, kjenner det koker inni meg når jeg hører om slike ting! Er selv seksuelt misbrukt. Ikke incest, men ikke langt ifra heller. Tre voksne menn som forgrep seg på meg i tur og orden over lengre tid. Jeg anmeldte aldri. Var så ung og det var viktig (trodde jeg) at ingen fikk vite om det. Angrer på en måte. Men som du sier, hva slags straff får en overgriper egentlig? Håper denne mannen får en skikkelig straff! Er jo helt sykt at en får strengere straff for f.eks økonomisk kriminalitet enn for voldtekt! Voldtekt ødelegger så sinnsykt mye i et menneske. Tar mange år å jobbe seg igjennom noe sånt. Voldtekt er like ille som mord!
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2009 #5 Skrevet 6. mai 2009 Ja, det er helt latterlige straffer. Det skulle vært en pris på hodet til slike folk spør du meg.. Og når de sitter inne blir de jo tatt så godt vare på at det er en skam, de blir jo skjermet fra andre innsatte pga fare for at de kan bli skada. Slipp dem løs blandt de andre sier bare jeg, såpass får de tåle..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå