Anonym bruker Skrevet 5. mai 2009 #1 Skrevet 5. mai 2009 Jeg er veldig fersk i min andre graviditet, ikke mere enn en 3-4 uker på vei!Kjenner jeg tenker på det hele tiden, og smiler lurt når jeg er blant folk fordi jeg har en stor hemmlighet jeg bærer på (Bokstavelig talt!) JEG ER SÅ GLAD!!! første svangerskap hadde jeg ikke mange symptomer, men nå er det andre boller!: -hjerteklapp (big time!) -mensenmurringer -rastløs følelse i kroppen - ekstreme humørsvingninger -ille stikkinger nedentil som å få flere nåler stukket opp der -du-vet -desperat tørst -puster tyngre (må trekke pusten mye) -utolig trøtt på ettermiddagene Det var meg! Noen flere som vil dele?
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2009 #3 Skrevet 5. mai 2009 Er 3 timer på vei og føler bekkeløsning, trykk på blæra og melkespreng allerede. Faen ass. Har ikke pissa blåe streker ennå heller.
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2009 #5 Skrevet 5. mai 2009 Ser hummørsvigningene holder på å ta av tjukka. Stakkars samboen din. Drittkjærring kan du være selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå