Gå til innhold

Tørker dere håret til barna når de har dusjet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har kjøpt hårføner til storesøster i vinter.

Det er fordi hun la seg noen ganger med vått hår, og det gjorde jeg også en gang i vinter. Noe jeg hater å gjøre, men gjorde det en gang. Det var kaldt ute, og vi hadde ikke ovn på. Jeg frøs hele natten, og håret var ikke skikkelig tørt når jeg våkna heller.

Så for at storesøster i alle fall ikke skal fryse om nettene, kjøpte jeg føner til henne, og vi føner alltid håret når hun har dusjet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja når det er rett før hun skal legge seg så gjør jeg det. Håret blir så mye finere da. Hun er en varmeovn om natta, så tror ikke jeg hun hadde blitt kald med bløtt hår.

FØner mitt hår også. Fordi jeg har kjempe masse krøller, og for å ha litt kontroll på de blir håret fønet nedover.. Og hvis jeg legger meg med bløtt hår så kan jeg bare gå rett i dusjen neste morgen igjen.

Skrevet

Jeg tørker håret til lillemor kun med håndkle. Hun dusjer sjelden rett før hun legger seg, men om hun gjør det så har hun så tynt hår at det tørker ganske raskt. Vi har ikke hårføner, og jeg bruker det ikke på meg selv heller.

Skrevet

Vi tørker håret med håndkle og så luftørker det selv om det kan ta lang tid da både jeg og jentungen har langt hår. Jenta mi har hår ned til midt på ryggen, men vi begge har hår som ikke kan fønes. Føner vi det blir håret elektrisk og står veldig ut hehe, blir nesten som eli hagen sitt hår hehe ler

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...