magefølelse :) Skrevet 5. mai 2009 #1 Skrevet 5. mai 2009 Testet idag. JIPPI JIPPI! Jeg er gravid!!! Skal bestille meg ultralyd om en uke eller to. Hadde svulst på morkake ved forrige graviditet, så nå må jeg følges opp skikkelig Så nå er det bare å vente i spenning om alt ser normalt ut. Merket symptomer allerede en uke etter eggløsning, og for noen dager siden var jeg ikke i tvil om jeg var gravid.. merket det i magen, og på humøret, og hyppig dogåing tidlige symptomer hos meg altså!! Hadde jeg forrige gang og. Denne gangen satser vi på et positivt utfall av graviditeten.
sommerfe har født! Skrevet 5. mai 2009 #2 Skrevet 5. mai 2009 Ønsker deg og velkommen hit! Og lykke til denne gang:)
lille my``venter og venter`` Skrevet 5. mai 2009 #3 Skrevet 5. mai 2009 gratulerer masse,masse lykke til:-)
*HØYESTE ØNSKE* Skrevet 5. mai 2009 #4 Skrevet 5. mai 2009 Hei og velkommen hit. Testet positivt selv i dag og bobler over av lykke! Jeg har termin 14. januar. Ønsker deg (og meg) masse lykke til.
Lykkebabis! Skrevet 6. mai 2009 #5 Skrevet 6. mai 2009 Gratulerer til alle som testet positivt igår. Det gjorde jeg også. Hipp hipp hurra for oss - årets desistert beste dag! Mistet i september selv, og har vært så lysten siden, så nå skal det gå bra denne gangen. Heie alle oss.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå