Gå til innhold

Vekt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye har dere lagt på dere? Og er det sant at en ikke legger på seg så mye mot slutten.....? Har gått opp 12 kg, og er i uke 37 nå....så bare lurer...... :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Drøye 10 kg i uke 30... Har hatt en skikkelig vokseperiode her nå, satser på at det stabiliserer seg litt nå, og at det ikke fortsetter å rase på med kilo.

Jeg har også hørt at man ikke legger så mye på seg på slutten, kansje bortsett fra hvis man får vann i kroppen, vil jeg tro.

Skrevet

Har lagt på meg ca 15 kg men ikke mer en ca 1 kg de siste 3 månedene.

Tror egentlig dette er veldig forskjellig fra menneske til menneske. Sist gang la jeg på meg 30 kg og da la jeg på meg jevnt igjennom hele svangerskapet og ikke hadde jeg vann i kroppen. Det har jeg ikke fått nå heller, å er litt heldig der :)

er 37 uker om 2 dager.

Skrevet

Er 31 uker og har lagt på meg 6 kg. Jeg tror også dette er veldig inviduellt.

Skrevet

38 uker og 20 kilo.... Håper det går fort av igjen...! Er lei av å drasse på disse extra kiloene..! Gleder meg til å gå lange turer hver dag når nurket kommer!

Skrevet

uke 33 og 13 kg. la på meg 20 kg forrige gang, så jeg er fornøyd. den siste kiloen kom veldig fort. har begynt å få litt vann i kroppen.

Skrevet

Er 33+4 og har lagt på meg 5 kg. Er veldig fornøyd med det, da jeg i mine to forrige svangerskap la på meg 30 kg +!! Regner selvfølgelig med å gå opp litt til, men denne gang blir det på langt nær like mye!!!

Skrevet

+20 kg i uke 39, og har heldigvis lagt på meg mindre nå på slutten enn i tidligere i svangerskapet.

Skrevet

Har lagt på meg 12 kg og er i uke 33.. :)

Skrevet

Jeg har lagt på meg 20 kg. Er i uke 37 og det har heldigvis stagnert litt. Veldig spent på om det renner av som sist:-)

Skrevet

jeg har lagt på meg 13 kg. Hadde gått opp "bare" 1 kg på 1 mnd denne gang, så håper det har stoppet litt opp.... ;)

Er i uke 33+3

Skrevet

Er så fornøyd! Har lagt på meg bare 5 kg! Uke 34-4 iflg legen;-)

La på meg 26 kg forrige gang, men var myyye vann. Kun litt hoven i beina på kveldene avhengig av hva jeg har gjort og hva jeg har spist:-)

Skrevet

Jeg har bare lagt på meg 2,5 kg, men så veier jeg en god del for mye fra før også da. Dette er mitt fjerde svangerskap, og jeg har alltid lagt på meg mindre mot slutten av svangerskapet. Nå er jeg 38+6, og på kontroll i går hadde jeg faktisk gått ned 200 gram fra forrige kontroll. Et tegn på at babyen er fullvokst og kan komme snart, i følge legen...

Skrevet

er i uke 34+1 og har gått opp 12kg..men var desverre 15kg for tung før jeg ble gravid så er en del å gå ned etterpå...gikk opp 30kg sist pga vann...gikk ned alt etterpå..så det er håp denne gangen også=)har store planer om masse tur å trening å komme i god form=)

Skrevet

Har gått opp 1 kg, uke 23. Men gikk ned litt i begynnelsen :)

Skrevet

Oops, trodde jeg svarte i 2. trimester :))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...