Gå til innhold

Andre med 10 uker igjen til termin???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er formen deres?

Jeg har på følelsen at jeg kommer til å føde en god stund før termin. Sist gang fødte jeg 2 uker før og hadde også da den samme magefølelsen. Bare at denne gangen føler jeg d blir enda tidligere...

Jeg har en del plager som oppkast, bekkensmerter, halsbrann og masse kynnere. Spesielt etter en litt aktiv dag, så får jeg mange vonde kynnere, ofte om natten.

Håpe jo selvfølgelig at jeg klarer å knipe igjen til juli

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har igjen litt over 8 uker.. nesten 9 uker :))

sliter veldig med kynnere.. spesielt når jeg er ute å går..

jeg lurer også på om det kommer til å bli prematur eller ikke...

har kynnere daglig... enkelte dager...hele dagen... og de dagene er jeg helt tappa for krefter... klarer ingenting..sliter med å puste til tider.. blir så sinnsykt stramt. hver gang jeg er ute å går og dette skejr må jeg bare sette meg ned på bakken... slitsomt.

Skrevet

jeg har litt 8 uker 4 eller 5 dager igjen...

Har mye bekkenløsning/låsning og leggkramper..

Hvordan kjenner kynnere ut? Eller hvordan vet du at det er kynnere..??

Er ofte jeg får veldig magesmerter, kjennes ut som muskelsmerter.. Kan det være kynnere..?? Er så usikker jeg! Er første graviditeten så jeg har ikke mye å sammenligne med heller:)

Skrevet

Har 8 uker igjen og har oxo en følelse denne babyen kommer litt før tiden,men jeg har ingen problemer,annet enn med vann i bena,ryggen +bekken var vondt fra før=))

Skrevet

ettersom jeg har forstått det riktig, så skal ikke kynnere være vonde... men svært ubehagelige..

hos så blir hele magen kjempestram..og føles veldig tung. og det blir så stramt at jeg klarer overhodet ikke å stå oppreist eller og gå. for meg blir det vanskelig å puste, og jeg begynner og kaldsvette og holder på å svime av... venner rundt meg har sett at jeg har mistet fargen i ansiktet når dette skjer.. jeg har ikke noe annet valg enn å sette meg ned når det skjer..hvor enn jeg er.... men jeg sliter også med at livmora presser på hovedpulsåra nedi der.. som gjør at jeg ikke får nok bold pumpa oppover igjen i kroppen min til tider..så det fører også til at jeg kan svime av å sånn...

Skrevet

Hei!

Jeg har 9 uker igjen til termin 06.juli. Plages veldig med åreknuter, som jeg gjør hva jeg kan for å holde i sjakk! Siden de nå ikke bare går oppover låret og lysken, men også over kjønnsorganene, frykter min mann at jeg skal "blø i hjel" under fødsel, så etter hans mening må det bli keisersnitt denne gang. Vi får høre hva legen sier ved neste kontroll.

Ellers har også jeg en god del kynnere, noen små og noen "vondere", noen dager litt, andre dager mange, spesielt om natten. Babyen er begynt å sparke mot ribbena, og så blir det litt halsbrann.

Har født rundt termin de to andre gangene, så regner med det blir det denne gangen også. Har lagt på meg ca 10 kg til nå.

Lykke til utover våren, dere andre!

Skrevet

Jeg har 11 uker igjen til termin (22/7). Når jeg var hos doktoren i uke 26 var symfusemålet mitt på hele 29 cm. Kjenner barnet sparker både i ribbein og ned mot blæra. Har født 2 store barn før en uke før termin. Tror denne kommer minst en uke før. Har mye halsbrann, vondt bekken men er ellers i grei form. Blir sliten av å gå i trapper.. Nå jobber jeg bare 40% og det er godt med litt flere "fridager" har jo to barn hjemme å ta meg av også..

Skrevet

Har akk ti uker igjen i morra til termin, men har tenkt å føde 2 juli, hehe. Er konstant trøtt, har bekkenløsning og vondt i ryggen, ellers bra:)

Skrevet

Har nesten 10 uker igjen(termin12 juli).

Formen er fin. Plages med halsbrann og er utrolig trøtt, men så lenge jeg får sove godt og nok har jeg det bra.

Jobber 100 % i bhg + at jeg har en helgejobb en gang i mnd.

Føde for tidlig har jeg ingen tro på..Gikk 8 dager over sist, og tar det vel bare som det kommert denne gangen...

Skrevet

heia:-)

ti uker igjen på lørdag..... begynner faktisk å bli litt utolmodig av og t:-) he,he. men har i grunn ingen plager - enda:-) lagt på meg 7 kg...

Skrevet

har ikke 10 uker igjen,men har 14 dager:)

Skrevet

Har 10 uker igjen til termin 11.juli.

Sliter volsomt med bjørkepollen allergi om dagen og jobber bare 50% noe som hjelper på. Er ellers bare sliten siden vi også har to andre små barn hjemme som krever sitt.

Fikk de to andre en liten uke over termin så regner vel med at det blir noe slikt denne gangen også, men er foreløpig ved godt mot. Har lagt på meg ca 9 kg denne ganger og er mer enn forrige så håper det ikke baler så seg så mye mer fremover.

Gleder oss til mandag med vekstrkontroll, siden forrige barn var veldig liten - håper alt står bra til og skal bli artig å hilse på henne igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...