Gå til innhold

besatt av jordmor


Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg fødte min første for snart to år siden, og hadde en fantastisk god opplevelse, mye takket være den flotte jordmoren jeg hadde.

 

og så fødte jeg nr 2 i november..en kaotisk masete og jæ***** fødsel...mye pga av mange jordmødre som stresset og maste rundt meg.

 

og nå sitter jeg ofte å tenker at alt vile vært myte bedre om jeg hadde fått samme jordmor som jeg hadde første gang, og det er nesten så jeg blir litt sur på hun fordi hun ike var på jobb den dagen..

 

er det normalt?? andre som har lignende opplevelser?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...