AngryBird Skrevet 5. mai 2009 #1 Skrevet 5. mai 2009 Blir det for varmt for lilletrille inni der om jeg har pcn på magen? Ligger så behagelig på sofaen med laptopen på magen, men falt meg plutselig inn at det kansje ikke var bra??
lillespor Skrevet 5. mai 2009 #2 Skrevet 5. mai 2009 Jeg lurte på det samme, og om man ligger i solen så steker det jo noen ganger skikkelig på magen liksom... lurer på om det er ikke bra...
AngryBird Skrevet 5. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 5. mai 2009 Leste nettop om trening og da sto det at det var viktig å ikke bli for varm for trille inni der har ingen mulighet te å kjøle ned segselv... MEN ved trening økes jo også min egen kroppstemperatur, mens i sola eller ved å ha pcn på magen varmes man utenifra, er jo litt fett og annet vev mellom som isolerer.... Men ikke vet jeg.... Er sikkert ikke dritfarlig i korte perioder, men bør kansje ikke sovne med pcn på fanget....
Emma27 Skrevet 5. mai 2009 #4 Skrevet 5. mai 2009 Snakket faktisk med jordmor i dag ang. soling. Hun anbefaler oss "sommer-gravide" å ikke være så mye ute i solen pga. at når vi er gravide får vi mer pigmenter og kan da bli flekkete. I forhold til varmen anbefaler hun heller ikke å ligge å "steike" seg nettopp fordi det ikke er bra for babisene våre å bli for varme.
AngryBird Skrevet 5. mai 2009 Forfatter #5 Skrevet 5. mai 2009 Egentlig likegreit for min del, er ikke så glad i å steke meg, er gjerne ute i sola, men liker å gjøre noe samtidig. Blir ikke like stekvarm a å være i bevegelse som å ligge pal i sola..
Luftig med nr2 på vei*Høygrav* Skrevet 5. mai 2009 #6 Skrevet 5. mai 2009 Jeg ville holdt PC`n langt unna magen, men det er ikke for varmen - men for strålingen. En PC stråler utrolig mye mer enn en mobiltelefon, så jeg holder den så langt unna det skjøre livet der inne som mulig...
septbaby09 Skrevet 5. mai 2009 #7 Skrevet 5. mai 2009 Angående pc, legg en pute under. Med sol er det mange som legger et håndkle tørt eller vått på magen innimellom, så ikke den blir helt glovarm, men vi må jo få litt sol på den:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå