Linn,Skrållan&LilleSøster Skrevet 5. mai 2009 #1 Skrevet 5. mai 2009 Jeg klarer seriøst nesten ikke være blid mot han lenger jeg. ALT han gjør irriterer meg grenseløst. Og føler at han bare kan gjøre artige tingen hele tiden. Ikke tar han så veldig hennsyn til graviditeten og meg heller. Men,skjønner at han blir små lei at jeg alltid er sur. men,helt seriøs,så klarer jeg ikke gjøre noe med det. Akkurat nå,hadde jeg ikke brydd meg om han hadde stukket,så ille er det... Lenge leve hormoner ja....... Kunne igrunn øsnke jeg skulle føde i morgen:S
eplepeple Skrevet 5. mai 2009 #2 Skrevet 5. mai 2009 Huff det er vondt å ha det sånn. Hadde det sånn i begynnelsen av svangerskapet jeg...tror i grunn at jeg tok det ut over ham fordi han var i nærheten. Hormonene var bare så ukontrollerbare. Det gikk heldigvis over da....og det gjør det sikkert for deg også
Sofapute Skrevet 5. mai 2009 #3 Skrevet 5. mai 2009 akkurat sånn har jeg også hatt det i en periode. det har heldigvis gått over nå. Jeg ble skiikkelig irritert over alt han gjorde og ikke minst IKKE gjorde, og det smittet over på han, sånn at han også bare gikk å irriterte seg over meg. Småbjeffa til hverandre hele dagen...Tenkte med meg selv, at jajja, jeg blir ikke lenge i dette forholdet... skal bare få ut denne babyen først å sååå...hehe Til slutt ble det nok og jeg "klikka" på ham og fikk blåst ut alt og enda litt til. Etter dette har vi hatt det mye bedre greit å få ut alt du mener og bli ferdig med det
Mammaen til Charlie Skrevet 5. mai 2009 #4 Skrevet 5. mai 2009 Huff da, kan ikke være noe koselig å ha det sånn. Har hørt at om flere som har det sånn. Jeg derimot har det helt motsatt.. Mannen min kaller meg bare kleng-ape.. Jeg får ikke nok av mannen min.. Må ha kos hele tiden!! Og han er flink til å ta vare på meg også.. Håper vi vil kose en del etter junior har kommet og.. Passe på å ta vare på forholdet også.. Selvom meste kommer til å gå til junior. Det går nok over for deg når den lille er ute.. Hormoner gjør mye rart med en..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå