Pandala Skrevet 5. mai 2009 #1 Skrevet 5. mai 2009 Hei! Jeg er 5+6 på vei og i går hadde jeg kraftige magesmerter som varte en halvtimes tid. Klarte nesten ikke å gå. Kjentes som om smertene var i lysken på begge sider og var veldig ubehagelig. Har ikke merket noe mer til det, men i dag har det vært litt brun utflod i trusa. Så kommer spørsmålet alle spør; er det normalt?
awenka84 Skrevet 5. mai 2009 #2 Skrevet 5. mai 2009 tror det er normalt å kjenne smerter, Strekkesmerter etc. Tror ikke det er farlig med noe brun utflod så tidlig men kan jo være greit å ta direkte kontakt med legen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå