Gå til innhold

Er dette dumt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er bedt i konfirmasjon til kusina til mannen min på soendag. Det rare er at dattera vår på 3 år bare er bedt til kaffen... Selv jobber jeg netter fra fredag til mandag, så det passer egentlig særs dårlig å komme i selskapet kl 1330, for så å skulle hente dattera vår hos barnepasserne senere igjen. Må stå opp altfor tidlig etter nattevakt. Har egentlig sagt vi kommer, men nå lurer jeg på om jeg skal si at jeg også kommer til kaffen. Er det dumt? Er litt redd det blir galt for dem mht matlaging/bestilling osv.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det er ikke dumt. Pussig at bare dere er bedt til middag, mens ungen kun til kaffe, det syns jeg var mer dumt. ;o)

Skrevet

Man inviterer da vel ikke en så liten unge til kaffen? Pussig. Enten/eller, men jeg da. Men det er nå den saken.

Synes ikke det er rart i det hele tatt om du drar til kaffen.

Skrevet

Synes det hørtes ut som en bra plan jeg. Bae si ifra med en gang så de vet det i god tid. Forøvrig enig med de andre. Hvorfor invitere en 3 åring til kaffen? Da kunne de vel likegjerne droppet å invitere henne?

Skrevet

Ja, men jeg burde egentlig sagt ifra litt foer... Har bare begynt å tenke på det de siste dagene, at det blir skikkelig pes å stå opp så tidlig osv... Enig i at det er er helt snålt å be henne til kaffen. De veil vel ha "ro under måltidet" da... hehe...

Skrevet

Høres ut som en bra plan du har, men jeg synes at du burde gitt bedskjed for lenge siden. Nattevaktene visste du vel om da du fikk invitasjonen..

Skrevet

Ja, det er nettopp det... Burde sagt fra med en gang. Jeg tenkte bare at "det blir hardt, men får det jo til...". De siste dagene har det gått opp for meg at jeg burde sagt jeg kom til kaffen isteden.

Skrevet

Det må da vel være helt i orden syns jeg! Og dette med hva vi orker etter nattvakt kan faktisk forandre seg fra uke til uke, eller dag til dag, ettersom hvor slitne vi er så syns ikke det er så ille at du ikke har sagt ifra før jeg..

Meen stiller meg noe undrende til hvorfor de ber 3-åringen kun til kaffen? Skal dere liksom måtte reise hjem og hente henne midt under selskapet evt da? Nei det syns jeg var rart, og det ville ikke jeg gjort.. Man dele da vel ikke opp en familie sånn? med så små barn?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...