mayaya Skrevet 5. mai 2009 #1 Skrevet 5. mai 2009 Hva gir man til ei jente på 2 år? Hun har ALT innen dukker, prinsesser og kjoler, mest av moras interesse, tror jeg :-p Tenkte å finne noe som er litt tøffere, uten å være guttete da. Tips? Ca 250,-
Gjest veslemorsmor Skrevet 5. mai 2009 #3 Skrevet 5. mai 2009 Kanskje de kan ha noe på Prinser & Prinsesser?
mayaya Skrevet 5. mai 2009 Forfatter #4 Skrevet 5. mai 2009 Kanskje jeg sa det litt innfløkt ser jeg, men jeg vil kjøpe noe annet enn sånne jentegreier
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 5. mai 2009 #5 Skrevet 5. mai 2009 Jeg liker de tegnetavlene jeg, de man kan tegne med magnetpenn og så stryke ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå