Mamma til en Prins<3Juli-spire Skrevet 5. mai 2009 #1 Skrevet 5. mai 2009 såå vanskelig å finne navn altså! noen som har noen forslag?
heisim Skrevet 5. mai 2009 #2 Skrevet 5. mai 2009 Jeg synes det mange fine guttenavn jeg da.. - William - Caspian - Elliot - Gabriel - Robin - Chrisander - Marius Da skjønner sikkert åssen navn jeg liker... mange andre fine og da... Men jeg sliter mer med jentenavn. Vet ikke hva jeg får heller men...
Prinsen & spiren Skrevet 6. mai 2009 #3 Skrevet 6. mai 2009 Vi venter også en gutt, så kan jo komme med de navnene vi har vært innom - Sander - Adrian (Det er disse to navnen som står høyest hos oss). Men vi har også vært innom: - Jonas - Trym - Tage - Mathias - Tobias - August - Marcus/Markus - Lucas Vi har sikkert vært innom drøssevis av andre navn, men disse jeg kommer på i farten :-)
Gjest Skrevet 6. mai 2009 #4 Skrevet 6. mai 2009 Sliter med dette selv.. kan legge til noen navn som jeg vet er i bruk her som jeg bor Leander Lukas Brian Kevin Mathias Aron Men er selv ute etter navn utenom det vanlig- men heller ikke for sære.. vil ikke at skal være vanskelig å uttale etc.. Liker selv Nathaniel .. men synes det er litt tungt og langt, har en jente med et enkelt navn, så dersom vi får gutt vil jeg at han også skal ha et "lett" navn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå