Gå til innhold

Var ikke dette ganske uproft av en arbeidsgiver?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg satt på bussen i dag, og bak meg satt en dame og pratet i telefonen. Det var ganske tydelig at hun var arbeidsgiver, og prøve å presse informasjon om en sykemeldt arbeidstaker utav personens lege. Når hun ikke fikk noe svar der, ringte hun til nav og prøvde seg på det samme. I samtalen la hun ut om den ansattes navn, arbeidssted, at han ikke var til å stole på og at hun ikke trodde på at han var sykemeldt siden hun ikke hadde mottatt sykemeldingen. Foran stappfull buss... Burde hun ikke tatt dette på et kontor eller noe, og ikke på bussen, når hun nevner personen med navn?!? Jeg hadde nesten lyst til å si ifra, men gjorde det ikke...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Absolutt uprofft!

Skrevet

Du skulle tatt kontakt med han det gjaldt og gitt vedkommende beskjed om var kjærringa gjorde. Egentlig! Det er kanskje "enklest", det beste hadde vært å lekse opp for henne på bussen!

Skrevet

Ja, det skulle jeg faen meg ha gjort! Men har glemt navnet da, så da er jeg like langt. At ikke jeg tenkte på det... Jeg er nok ikke tøff nok til å si ifra face to face, så jeg fikk ikke sagt noe til henne. Angrer egentlig på det!

Skrevet

kjønner godt han er sykemeldt men en sånn kjerring til sjef!

Skrevet

Godt poeng, jegvarherførst.

Skrevet

Husker du arbeidsstedet??

Skrevet

Ja, det var i militæret. (De burde da virkelig vite mer om taushetsplikt!)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...