Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en tass på 1 år (om to dager) :-). Han er jo så skjønn, men problemet er at han snart driver meg til vanvidd. Når jeg er i nærheten av han så er det bare suting og skriking hele tiden. Skal henge i buksene på meg konstant. Kan knapt bevege meg noe sted når vi er hjemme, for da skriker han. Når jeg ikke er innen synsvidde er alt helt greit. Noen som har noe tips eller som har det på samme måte?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

heisann.

kjenner meg igjen her ja. Jenta mi er 15 mnd nå og er likedan.. Det kreves oppmerksomhet hele tiden. Veldig slitsomt.. Har vi ikke gått ut på noen timer,så ser jeg tyyydelig hva hun vil.... Sutring er grusomt å høre på!! Har desverre ingen tips men føler med deg..

Skrevet

Har ikke noen tips jeg heller egentlig, bare en forklaring kanskje, datteren min var også sånn ved ettårsalderen, regna med at det var da seperasjonsansten hennes kom, noe jeg har forstått er en vanlig fase.

Man blir litt sprø av å ha det slik, hvis dere har mulighet så vær mye ute, for min del blir ting mindre intenst ute:)

Og trøsten er at for oss gikk det over like fort som det kom

Skrevet

Hovedinnlegg her.

Ja, det er forferdelig slitsomt. Spesielt når vi har to eldre barn også, som også trenger litt oppmerksomhet.

Skrevet

Sånn har vi det hjemme for tiden også. Helt grusomt. Han er akkuart blitt 1 år og bare dagen etter ble han en sutrette liten mammadalt.Skal klatre opp på meg og henge i beina mine. Klarer ikke leke for seg selv og han begynner og gråte av alt.

Man får vel bare bite tenna sammen og håpe på at de går over igjen snart. Han har også begynt og sove litt dårligere om nettene og da blir humøret mitt så som så om dagen. Men han er jo egentlig en snill og sjarmerende liten gutt så dette skal jeg vel klare :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...