Septemberprinsen Skrevet 5. mai 2009 #1 Skrevet 5. mai 2009 Jeg satt og så på Tabloid i går, hvor de tok opp rettssikkerheten til barn. De hadde fokus på dommen til stefaren til Christoffer, og alle redslene gutten måtte gjennomgå i sitt alt for korte liv. Jeg har vært helt ut av meg etter alt det fæle jeg hørte- rett og slett kvalm har jeg vært, og tårene er aldri langt unna. Hvem kan utsette et lite barn for slike ting? Og en mor som ikke tror på barnet sitt? Jeg vil alltid bære Christoffer med meg i hjertet selv om jeg ikke kjente ham. Og skulle jeg komme til å kjenne en "Christoffer" så håper jeg at jeg vil bry meg en gang for mye enn en gang for lite. Vi voksne må ta ansvar for barn som vi møter i barnehage, skole, nabolag.
Eva_81 Skrevet 5. mai 2009 #2 Skrevet 5. mai 2009 Jeg er så enig, så enig. Skjebnen til den stakkars, lille gutten er verre enn det går an å forestille seg. Jeg tenker så ofte på ham for tiden, og blir regelrett kvalm. En ting er at moren har sviktet, hun må jo ha sine problemer som er samboer med et slikt svin. Det som er mye verre er at skolen etc ikke reagerte. At det går an! Virkelig grusomt! Håper virkelig rettsikkerheten til barn bedres etter dette....
elikatt -mamma til 4- Skrevet 5. mai 2009 #3 Skrevet 5. mai 2009 Jeg signerer denne jeg og! Det er ikke bare foreldre og skole som har svikta, det er også besteforeldre, andre slektninger, naboer, folk på butikken, alle! Tenk at vi lever i et samfunn hvor vi ikke tør å si i fra om slike ting, i frykt for å ta feil, eller i frykt for å komme i konflikt med andre voksne!
Septemberprinsen Skrevet 5. mai 2009 Forfatter #4 Skrevet 5. mai 2009 Vil bare nevne at i denne saken er det visst besteforeldrene som har kjempet for å få saken for retten. Saken ble først henlagt etter Christoffer sin død- skammelig!!!! Men etter iherdig innsats fra besteforeldrene kom den opp for retten, så jeg tar av meg hatten for disse besteforeldrene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå