Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 5. mai 2009 #1 Skrevet 5. mai 2009 Passer Mam-smokkene på andre flasker enn mam? Gutteplutt liker denne flaskesmokken, men flaska lekker til stadighet når jeg har den med på tur (kun da vi bruker flaske - ammer vanligvis)... Evt finnes det flasker som har liknende tut som mam, men har flaske som ikke demonteres i 100 deler?
3-prinser Skrevet 5. mai 2009 #2 Skrevet 5. mai 2009 Jepp. Mam-smukkene passer på Avent flaskene. Vi har brukt den kombinasjonen på junior helt siden vi begynte med flaske da han var 2 mnd.
NuttaMi*med 3 små:) Skrevet 5. mai 2009 #3 Skrevet 5. mai 2009 Ja den går til avent flaskene...ellers så er de nye mam flaskene mye enklere enn de gamle, ikke vridbar bunn. Og trikset med d andre mam flaskene er å ikke vri delene for hardt sammen, er da flaska lekker av en eller annen teit grunn..
mettemor :) Skrevet 5. mai 2009 #4 Skrevet 5. mai 2009 Mam-smokkene passer også på chicco-flaskene, men avent-smokkene lekker som bare det på chiccoflaskene... pussig siden mam tydeligvis passer på avent.
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 6. mai 2009 Forfatter #5 Skrevet 6. mai 2009 Takker for svar! Utrolig sløvt av meg å ikke teste den sammen med Avent, for det har jeg jo liggende (syns bare smokken så så annerledes ut at jeg tok det for gitt at det var for godt til å være sant at de passet sammen, haha). Da er det jo bare fryd ) Og det med nye vs gamle flasker - det er ikke så lenge siden jeg kjøpte den jeg har, men det var kanskje gamle flasker som stod igjen i butikken? Skjønner jo at det er lurt mtp at baby ikke skal sluke så mye luft eller noe, men gaaaah som det så ut da jeg skulle "trylle frem" litt melk på tur i går. Hadde nok muligens skrudd alt litt i overkant godt sammen, litt i frykt for at det som skjedde her om dagen (skulle gi plutt pumpemelk og så rant alt ut i smekka i steden for inn i ham og sløvemamma så det ikke før han var ferdig)...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå