Salat Skrevet 5. mai 2009 #1 Skrevet 5. mai 2009 Vi skal egentlig ikke til syden i år da vi ikke akkurat vasser i penger om dagen, men nå leker jeg meg med tanken på å ta med ungene en uke i juni da det totalt kommer på under 9000 kr inkludert mat(all inclusive). Det eneste vi trenger da er til badeting eller annet ekstra, som av erfaring ikke er særlig mye. Men så var det dette med å ha med seg en 2-åring og en 5-åring uten pappaen da. Vi skulle uansett være hjemme den uken uten han, men det er jo stor forskjell på borte og hjemme. Og jeg får vel sikkert ikke slappet av så mye med en vilter 2-åring. På en annen side så elsker han jo vann, så han vil jo mest sannsynlig plaske i vannkanten eller i basseng med armringer og leker hele dagen. Da holder det jo om jeg ser på, jeg må jo ikke holde han fysisk hele tiden.... Hmm..... Ville du reist alene med 2 barn om det var eneste mulighet for å komme seg til varmere strøk dette året?
mai mammaen til to Skrevet 5. mai 2009 #2 Skrevet 5. mai 2009 jeg tror det går kjempe fint. eneste jeg vil tro er styr er når man skal gå rundt på flyplassen osv... er jo mange alenemødre som drar på ferie med ungene så det går nok kjempe fint. dem er jo blitt store og så det ville jeg gledelig ha gjort
Gjest Skrevet 5. mai 2009 #3 Skrevet 5. mai 2009 Tja, hvorfor ikke? Det største problemet, slik jeg ser det, er at du blir sittende alene på hotellrommet hele kvelden. Men du kan kanskje strekke leggetidene litt?
Salat Skrevet 5. mai 2009 Forfatter #4 Skrevet 5. mai 2009 Dere har jo rett, egentlig er det vel ikke noe stress.... Har bæretøy til 2åringen(han er liten for alderen) så flyplass skal gå bra. Værre med flyturen egentlig, han må sitte på fanget for han fyller ikke 2 år før rett etter at vi kommer hjem i juni. Legger han i vogn om kvelden, så kan jeg og største kose oss med show og slikt. Joda, jeg tror nok dette skal gå bra!
SuperGlad Skrevet 5. mai 2009 #5 Skrevet 5. mai 2009 hvis JEG hadde reist med mine to alene hadde det vært galskap har en på 1,5 å ei som fyller 3 i morgen.... Men med barn på 2 og 5 år tror jeg det blir en fin tur :-)
J-86 Skrevet 6. mai 2009 #6 Skrevet 6. mai 2009 Jeg tror det skal gå bra:) Du drar jo på ferie med ungene, ikke for å være ute til langt på natt på en bar.. Det høres godt ut for dere alle 3 med en god bade ferie:) Billig tur synes jeg da
Den heldige eier av ett barn Skrevet 6. mai 2009 #7 Skrevet 6. mai 2009 Hadde nok reist jeg også, men vet av erfaring at å passe flere unger mens de er i vannet er noe herk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå