WF og ♀jentene♀ 06&08 Skrevet 5. mai 2009 #1 Skrevet 5. mai 2009 Er det bare min som etter fylte 3 år har blitt SKIKKELIG "3 år"? "Jeg vil ikke!" "Jeg VIL IKKE!!!!!!!!!!!!" *roooper* "...men jeg ville jo..." "æææææææ-hæhæhæhæhææææ *survegråt*.....NEEE-EIIIIIIIII!!!!! NEEEIIIIIIIIII"
It's all about me Skrevet 5. mai 2009 #2 Skrevet 5. mai 2009 Nei, den perioden hadde han rett etter han ble 2. Er ganske grei og "voksen" nå heldigvis. Mitt beste råd er å komme i forkjøpet på ting du vet det er krangel om og gi han valget mellom to ting.
mai mammaen til to Skrevet 5. mai 2009 #3 Skrevet 5. mai 2009 sånn er min jente og. hun blir 3 år i morgen. hun er så trassig at jeg holder på å sprekke. hehe.. men men. hun er heldigvis så utrolig sjarmernde også så det går fint. hehe
Andreas kom 17.Mai 2006 Skrevet 5. mai 2009 #4 Skrevet 5. mai 2009 Er nok ikke bare din nei.. Har akkurat det samme her. Skikkelig trassen, skal egentlig ingenting.. Ikke på lekeplass, vi blir hjemme og han hyler at han skal på lekeplassen...hehe Ikke spise, hyler etter brød med leverpostei.. Ikke bade, hylskrik når han legger seg uten å ha badet.. (blir da vasket godt naturligvis) Ikke sove, men det er bare noe han sier, for går å sier natta til kattene for så å krabbe opp i senga og sovner nesten før jeg får gitt han natta nuss
flypapir Skrevet 5. mai 2009 #5 Skrevet 5. mai 2009 Joda, kjenner den Men her ble hun storesøster dagen etter 3års dagen, så det er nok en god blanding 3år og sjalusi.... Heldigvis begynner det å gå seg til nå. Hun ble 3 år i slutten av januar, så ikke noe vårbarn da...
Gjest Skrevet 5. mai 2009 #6 Skrevet 5. mai 2009 Vår fyller 3 år 18 Mai og han er over den værste trassperioden sin, føler vi. *bank i bordet* )
Gjest Skrevet 5. mai 2009 #7 Skrevet 5. mai 2009 Min har nettopp fylt 3 år og jeg føler egentlig at vi er ferdig med det verste. Han begyte da han var halvannet år, og det toppet seg skikkelig da han var 2,5 år. Nå har det roet seg en del, og jeg håper at vi slipper det noe mer av den type trass. Det hender han prøver seg, men han gir seg fort. Gir han aldri respons på trass, overser han når han holder på sånn.
Bare jeg er meg :o) Skrevet 5. mai 2009 #8 Skrevet 5. mai 2009 Åjada...her tror treåringen at han er sjefen over hele heimen. Tror....dvs mamma og pappa bestemmer og det medfører MYE kjefting om dagen Phuuuuu...... Men en morsom alder også da. Jøie meg å vi ler av alt som kommer ut av den lille munnen
Tibra Skrevet 5. mai 2009 #9 Skrevet 5. mai 2009 Dette høres veeeeldig kjent ut - blir helt svett for tida! Vår blir 3 år i slutten av mai. Synes han har trasset relativt mye siden han var 1 og 1/2, en hard liten nøtt denne karen
maiblomsten Skrevet 5. mai 2009 #10 Skrevet 5. mai 2009 Jepp- akkurat sånn er det!!! utrolig slitsomt, og sånn har han vært i et år nå....(fra han ble to, ca) ! Men så er han jo verdens godeste når han vil, også, da...
WF og ♀jentene♀ 06&08 Skrevet 5. mai 2009 Forfatter #11 Skrevet 5. mai 2009 Pffffff...godt det ikke bare er her det går en kule varmt om dagen.. Jeg prøver etter beste evne å ikke reagere...men ta henne vekk, gi henne valg på det hun kan velge, men bestemme der det skal bestemmes. Konsekvenser må og skal gjennomføres.. men allikevel....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå