Gå til innhold

Å herreguuuud å ringe barnas hus er jo umulig!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ringt i flere timer..drittlei å høre på hun telefondama...Ikke får man ringt lengre enn 1,5 minutt heller..da sier de bare: nei alle være bla bla er opptatt, ring senere..! så blir samtalen kuttet

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det er håpløst. Syns forsåvidt det er håpløst å gå i butikken også (spesielt Alna) må jo lete i evigheter etter noen som jobber der:S

Skrevet

Ja det er alna vi har ringt til.. :(

Skrevet

nei har ikke spesielt gode erfaringer derfra vi heller..de ansatte står vel bak disken og tygger tyggegummi og sender sms med mobilen.. :/

Skrevet

jøss, ikke bare meg som har dårlig erfaring med barnas hus ?

skulle handle vogn i går jeg (tvilling/søskenvogn) og går inn i butikken. så spør jeg om de har carena double swing og hu ser bare dumt på meg.. aldri hørt om vogna :s så spør jeg etter noen andre vogner som kan være i min prisklasse men hu virka så fisefin atte fy..

Skrevet

Jeg har veldig dårlig erfaring med Barnas Hus på alnabru i alle fall. De gangene jeg har vært der for å kjøpe noe har jeg gått rundt i ring flere ganger for å i det hele tatt finne noen som jobber der. Bestile nytt hjul til Bugabooen, fikk beskjed av jenta i kassa om at det ville ta HVERTFALL 6 uker, en uke etter fikk jeg sms om at hjulet hadde kommet :P

Skrevet

Får slå et slag for Barnas Hus på Sandnes jeg da, har bare gode erfaringer derfra! De tok telefonen de 2 gangene jeg har ringt, og jeg får som regel den hjelpen jeg trenger i butikken også! :)

Skrevet

Syntes generelt sett Barnas Hus har dårlig service og sure ansatte. og FÅ ansatte for det store lokalet.

Ellers fikk jeg hjelp de gangene jeg trengte det i sandvika før de flyttet :) Der var de hyggelige :)

Skrevet

sånn er det i trondheim også, begge butikkene. håpløst å ringe dit, like håpløst om man drar dit. og vi MÅ jo bruke dem innimellom :-s *urk*

Skrevet

Nippo...

De kan ta inn carena double swing til deg om du ønsker det. Det gjorde de på Barnas Hus i Trondheim (lade) til meg. Ikke noe problem.

Skrevet

Barnas hus i Tønsberg er ikke noe å satse på heller.

Var å skulle kjøpe seng til hu eldste, ikke lenge før termin med minsten. Snakka med ei som virket som hu hadde skikkelig peil, og fikk hjelp med alt inn i bilen. Alt greit helt til vi kom hjem og skulle skru sammen senga. Da hadde vi fått to moduler, men en av hver seng, så de passet såklart ikke sammen.

Ringte og fikk snakke med samme dama (etter å ha ringt opp sikkert 10-15ganger) og hun lovte å komme å bytte til riktig seng siden vi bor 1 times tid fra.

Lang historie kort så måtte jeg hente senga selv etter gud veit hvor mange tlf samtaler og forsinkelser. Rakk til og med å få ut minsten først, gikk 7 uker før jeg fikk henta sengen.

siden vi hadde skrudd sammen den sengen som var feil skulle hun i tønsberg fremdeles hente opp den med en større bil.

Hun kom aldri og etter et par uker fikk jeg en sms som lød noe som:

"Dere kan bare kaste sengen, vi har ikke anledning til å hente den. Mvh barnas hus tønsberg."

Så vi fikk altså en splitterny seng til 2500,- fordi de ikke gadd å hente den, spesielt.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

En ansatt på barnas hus i tønsberg har beskyldt meg for å ha ødelagt myggnettingen på vogna, for så å klage på den etterpå.....

Skrevet

Haha, jeg vet hva som skjer... vi stod nemlig i kassen på Barnas Hus på Tiller i går, og der lå det en telefon som ringte og ringte og ringte, og ingen av de tre ansatte bak disken gjorde mine til å ta den. Etter en god evighet dukket det opp en fjerde ansatt, hvorpå hun som ekspederte meg tar opp telefonen, gir den til henne og ber henne svare, for "det er dem som ringer for å svare på om de skal ha disse jakkene" (lå to jakker der).

Hun kunne altså ikke ta telefonen og si "vent litt", men hun kunne gi kollegaen sin instruks om å svare - samt hvem som sannsynligvis ringte, og hvorfor. Jajamennsann.

Ut over det har jeg også inntrykk av at de gjemmer seg når de ser kunder- dessuten ble jeg litt oppgitt da vi ringte og spurte om vi kunne komme innover med den lekegrinda de trakk tilbake i fjor. Når vi så hadde dratt med oss hele spetakkelet på bussen innover og kom dit, fikk vi beskjed om at det trengte vi jo ikke, vi skulle jo bare ha noen klosser til å sette på. De hadde ikke klossene, men skulle ringe når de kom inn. For å si det sånn; den lekegrinda ble aldri mer brukt på øverste hakk, for etter to-tre måneder uten et knyst oppdaget vi at joda, klossene var kommet inn for lengst de, de hadde bare glemt å ringe... Men da var jo snuppa begynt å reise seg og kunne aldeles ikke bruke grinda på øverste hakk lenger.

Skrevet

hoho masse bra reklame for banras hus her!

Skrevet

Jeg hadde ikke tid til å vente på å bestille vogna så jeg dro på barneland og fikk flott service derfra PLUSS vogn!! aldri mer om jeg skal på barnas hus her i kr.sand..... bare dritten....

Skrevet

Er håpløst. Det som funker er å sende en mail - de svarer på mail eller ringer relativt fort tilbake er min erfaring.

Skrevet

Jeg er også helt enig med dere, utrolig dårlig service på barnas hus. Jeg har bare erfaring med den i Tønsberg. Få som jobber der, de som jobber kan veldig lite om det det selger, bare unge som ikke har noe erfaring med barn og utstyr og står og ser dumme ut bak disken. Nei, jeg betaler heller litt eksta for god service og ansatte som har tid til meg.

Skrevet

Slenger inn noen godord for Barnas Hus på Sandnes jeg også, kjempefornøyd med servicen der iallefall! :) Har ikke prøvd å ringe dem da, men når jeg har vært innom har jeg fått god hjelp av de ansatte der.

Skrevet

Hva med å sende en mail til barnas hus og fortelle om deres erfaringer da? Kanskje de gjør noe med det?

Ellers så er jo unge folk billigere arbeidskraft enn litt eldre erfarne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...